سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیپیشخوان اروپا

سلنا گومز، کلی کلارکسون و ستارگان دیگر مجری مراسم امی 2022 خواهند بود..

با افزایش هیجان برای هفتاد و چهارمین دوره جوایز پرایم تایم امی، آکادمی تلویزیون و NBC اولین گروه از ستارگان را معرفی کردند که قراره به کسانی که بهترین های تلویزیون امسال تلقی می شوند جوایزی اهدا کنند.

مراسم از تئاتر مایکروسافت در لس آنجلس در روز دوشنبه، 12 سپتامبر پخش می شود و توسط کنان تامپسون، یکی از اعضای اصلی برنامه Saturday Night Live، میزبانی می شود و فهرستی پر ستاره از مجریان را ارائه می دهد.

لیست مجریانی که برای حضور در صحنه بزرگترین شب تلویزیون انتخاب شده اند عبارتند از: ویل آرنت، آنجلا باست، ونسا بایر، کلی کلارکسون، آریانا دبوز، تای دیگز، هانا اینبیندر، سلنا گومز، ماریسکا هارگیتای، جونگ هو یون و لی جونگ جائه از سریال بازی مرکب، جیمی کیمل، دیگو لونا، کریستوفر ملونی، ست مایرز، امی پولر، مالی شانون، ژان اسمارت، کری واشنگتن و ناتالی زی.

در میان نامزدهای امسال،  درام Succession  با 25 امتیاز پیشتاز است، با این حال، برنده بزرگ کمدی سال گذشته، تد لاسو، با 20 امتیاز در مسیر خودش قرار دارد. و سریالهای Hacks و Only Murders in the Building هر کدام 17 جایزه به دست آوردند.

پخش زنده جوایز امی 2022 دوشنبه، 12 سپتامبر، در NBC و Peacock.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا