سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

دوستان کارا دلوین برای رفتن او به بازتوانی ناامید هستند

TMZ روز جمعه گزارش داد که دوستان کارا دلوین به قدری نگران او شده اند که از رفتن او به بازتوانی “ناامید” هستند.

منابع به این نشریه گفتند که دوستان این سوپرمدل نگران او که درحال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات سلامت روان و سوء مصرف مواده هستند.

اوایل این هفته، مارگو رابی، دوست و همبازی دلوین در  «جوخه انتحار» در حالی دیده شد که از خانه او  در لس آنجلس بیرون می‌آمد و به نظر مضطرب می‌آمد.

نمایندگان رابی، 32 ساله، در مورد اینکه چرا او تا این حد ناراحت به نظر می‌رسد، توضیحی نداده‌اند، اما عکس‌های این بازیگر زن در حالی که اشک می‌ریزد، این گمانه‌زنی را برانگیخت که مشکلات جدی با دلوین، 30 ساله وجود دارد.

دلوین تایید نکرده که آیا درگیر اعتیاد هست یا خیر و فقط اعتراف کرده که در گذشته با مواد مخدر سروکار داشته است. با این حال، رفتار ستاره «شهر کاغذی» در ماه‌های اخیر باعث نگرانی شده است.

اخیراً، او در حالی که در فرودگاه Van Nuys در کالیفرنیا بود، ژولیده به نظر می‌رسید و رفتارهای نامنظمی از خودش نشان می‌داد، و حتی در یک رویداد هفته مد نیویورک که قرار بود در آن شرکت کند، حضور نداشت.

دوست نزدیک دلوین هفته گذشته به سان گفت که همه آنها «به شدت نگران هستند.

صحبت از انجام نوعی مداخله و اطمینان از اینکه کارا کمکی را که ممکنه به آن نیاز داشته باشد دریافت کند، وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا