سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

این سریال خود موفقیت است! روزها طول می کشد تا ازفکر سریال Yalı Çapkını خارج شوید!

قسمت بیست و یکم سریال Yalı Çapkını (پسر طلایی) از استار تی وی پخش شد  که تاثیرش را در این فصل به جا گذاشت. طرفداران سریال که مشتاقانه منتظر هر جمعه شب هستند، با پیشرفت قسمت ها بیشتر با داستان مرتبط می شوند. همچنین نام های مهمی مانند شریف سزر، گولچین شانتیرجیوغلو، امره آلتوگ ، افرا ساراچ اوغلو، مرت رمضان دمیر و چتین تکیندور حضور دارند.

تماشاگرانی که هر صحنه از سریال  Yalı Çapkını را با دقت دنبال می کنند، از سرعت سریع فیلمنامه نیز بسیار راضی هستند. پس از انتظار بی‌صبرانه برای هر قسمت جدید سریال، بینندگانی که پس از هر قسمت هزاران پست را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند، نظراتی را به اشتراک می‌گذارند که بیان می‌کنند نمی‌توانند از فکر آن قسمت بیرون بیایند.

آنهایی که عصر جمعه قسمت جدید سریال پسر طلایی  را تماشا می کنند، می گویند که روز بعد یا حتی چند روز دیگر نمی توانند از فکر آن بیرون بیایند. موفقیت سریال در اینجا نهفته است و این نشان می دهد که بازی های بازیگران تأثیرگذار بوده اند، فیلمنامه بسیار موفق نوشته شده  و  پروژه در مسیر درست قرار گرفته است.

سریال Yalı Çapkını پروژه ای هست که در این فصل اثر خودش را به جای گذاشته است و با رتبه های دو رقمی به راهش ادامه می دهد.

اما در داستان سریال باید به شخصیت پلین اشاره کرد که عشق فریت و سیران را تضعیف می کند و مخاطب را پریشان می کند.

در شبکه های اجتماعی واکنش زیادی به شخصیت پلین با بازی بوچه بوسه قهرمان وجود دارد. در واقع برخی از بینندگان با زیاده روی در واکنش های خود سعی در لینچ کردن این بازیگر در شبکه های اجتماعی دارند.

معلوم نیست رابطه بین پلین و فریت به کجا خواهد رسید، اما بینندگان در هر فرصتی ابراز می کنند که از اینکه شخصیت پلین اینقدر تاثیرگذار در داستان اتفاق می افتد راضی نیستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا