سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

کنان ایمیرزالی اوغلو برای بازگشت به سریال ها شرط مهمی دارد!

کنان ایمیرزالی اوغلو  بازیگر معروف سال هاست که در سریال های تلویزیونی بازی نمی کند. پروژه ای به نام Mehmet Bir Cihan Fatihi, که در سال 2018 با توقعات فراوان منتشر شد و به عنوان بزرگترین سریال با بودجه بالا ساخته شده شناخته شد، زیاد مورد استقبال قرار نگرفت و روند بدی برای این بازیگر رقم خورد.

اگرچه این  سریال در سال 2018 با توقعات زیادی روی آنتن رفت، اما به دلیل رتبه پایین و خوب نبودن داستان، نامی مانند کنان که در هر پروژه ای که او درگیر آن بود، شور و هیجان زیادی ایجاد می کرد، متحمل ضرر جدی شد.

این بازیگر که بعد از سریال Mehmet Bir Cihan Fatihi در تولید دیجیتالی به نام الف شرکت کرده و به جز این پروژه 8 قسمتی در سریال دیگری بازی نکرده است، ترجیح می دهد به عنوان مجری برنامه مسابقه چه کسی می خواهد میلیونر شود» با مخاطبان دیدار کند.

کنان ایمیرزالی اوغلو یکی از بازیگرانیه که با سریال های فراموش نشدنی دلی یورک، ازل و کارادایی اثری از خود بر جای گذاشت، شرطی برای بازگشت به سریال های تلویزیونی دارد.

این بازیگر فکر می‌کند که باید پروژه‌ای باشد که ارزش فیلمبرداری را داشته باشد. او در پاسخ به این سوال که آیا پروژه فیلم یا سریال تلویزیونی است، گفت: ما در مورد آنها صحبت کردیم اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست. البته من آن را از دست دادم، اما باید  پروژه ای باشد که ارزش اشتیاق را داشته باشد.»

طرفدارانی که می خواهند دوباره این بازیگر را روی پرده ببینند منتظر روزی هستند که تهیه کنندگان با یک پروژه قوی و چشمگیر این بازیگر را متقاعد کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا