سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تام هنکس اولین رمانش را با الهام از “درس های مهم” از تجربیاتش در هالیوود می نویسد.

تام هنکس برنده دو جایزه اسکار اولین رمانش را با نام «ساخت یک شاهکار سینمایی بزرگ دیگر»  در حوزه صنعت تجارت سینما و ساخت یک «فیلم اکشن ابرقهرمانی عظیم، پر ستاره و چند میلیون دلاری نوشته که قراره ۹ می ۲۰۲۳ منتشر شود .

هنکس 66 ساله به PEOPLE می گوید که این رمان از تجربیات شخصی او در هالیوود نشات می گیرد.

او می گوید : “هر شخصیت در کتاب کاری را انجام می دهد که من در حین ساختن یک فیلم تجربه کرده ام، و همچنین فلسفه ای را کشف کرده ام یا درس مهمی را یاد گرفته ام. حتی لحظات احمقانه شیرین کاری هستند که من انجام داده ام یا خطایی که از آن جان سالم به در برده ام.”

کتاب «ساخت یک شاهکار سینمایی بزرگ دیگر» چندین دهه را در بر می گیرد و فرهنگ آمریکایی را که از زمان جنگ جهانی دوم تغییر کرده را به نمایش می گذارد. یک قسمت در سال 1947 روایت می شود و درباره سربازی است که از جنگ به خانه بازمی گردد که تأثیری ماندگار بر برادرزاده 5 ساله با استعدادش می گذارد. آن پسر در سال 1970 برای تصویر گر کتاب های کمیک می شود و عمویش را به یکی از شخصیت های خود تبدیل می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا