سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

رویای اونور سید یاران از مرزهای سریال Kardeşlerim ( خواهران و برادران ) فراتر رفته است.

اونور سید یاران که با شخصیت دوروک در سریال Kardeşlerim (خواهران و برادران) عشق میلیونی را در مدت کوتاهی به دست آورد، یکی از محبوب ترین بازیگران ترکیه ای در کشورهای خارجی در سال های اخیر است.

بر اساس داده‌های آژانس‌های تحقیقاتی شبکه‌های اجتماعی، اونور سید یاران که یکی از محبوب‌ترین بازیگران جوان در ۲ سال اخیر است، ماه‌ها در پژوهش «محبوب‌ترین زوج سریال» با شخصیت‌های دوروک و آسیه مقام اول را به خودش اختصاص داد. . با نگاهی به تعاملات در شبکه های اجتماعی می توانید متوجه شوید که علاقه ای که به این بازیگر جوان نشان داده می شود به ترکیه محدود نمی شود و سیل رو به رشد عشق طرفدارانش به او در خارج از کشور وجود دارد.

اونور سید یاران که برای مدیریت حرفه ای کارش تلاش کرد، توضیح داد که از طرفداران سینمای اسپانیاست و بسیار تحت تاثیر سبک روایت فیلم های اسپانیایی قرار گرفته است و قصد دارد در پروژه هایی در اسپانیا شرکت کند و برای این کار در حال یادگیری زبان اسپانیایی است.

اونور سید یاران به طور حرفه ای به بازیگری فکر می کند و می خواهد بدون محدود کردن خودش در نقش های بسیار متفاوت شرکت کند.

این بازیگر با بیان اینکه حتی اگر نیاز به تغییر فیزیکی داشته باشد، این نقش را می پذیرد، گفت: قبلا در این مورد از من پرسیده بودند. این یک تجربه بسیار متفاوت برای من خواهد بود، یک آزمون، یک آزمون. من دوست دارم کاری انجام دهم که دور از چشم باشد و مردم را غافلگیر کنم. این یک آزمون متفاوت برای من خواهد بود. در واقع، این ممکنه یکی از چیزهایی باشد که در آینده نزدیک می خواهم، کاری برعکس انجام دهم.»

اونور سید یاران با این صحبت ها توضیح داد که در صورت وجود شرایطی مانند افزایش یا کاهش وزن می تواند این کار را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا