سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

آیا سریال Gönül Dağı در فصل سوم به پایان می رسد؟ برک آتان اولین پیام را برای آینده دا

سریال Gönül Dağı که شنبه ها از  TRT1 پخش می شود، با صحنه های درامش هم یک کمدی خانوادگیه و هم سریالی دلخراش.

سریال Gönül Dağı در فصل سوم هم  بازی های بسیار موفقی ارائه می دهد. برک آتان هم در فصل سوم در کنار همبازی هایش جیهات سوواریوغلو و سمیه ارتورک حضور دارند.

سریال Gönül Dağı که از سوی انجمن روزنامه نگاران مجله به عنوان «بهترین سریال کمدی خانوادگی سال» انتخاب شد، بار دیگر موفقیتش را ثابت کرد. برک آتان نیز به عنوان «بهترین بازیگر کمدی خانوادگی سال» برنده شد.

این بازیگر با بیان اینکه شایستگی این موفقیت را به عنوان یک تیم داشتند، باز هم حیا خودش را نشان داد. این بازیگر مشهور در این مراسم گفت : «خیلی خوشحالم، بسیار لذت بخشه . جایزه چیزیه که همه از آن لذت می برند. به هر حال، پاداش کاری که انجام می‌دهیم به این معناست که از ما قدردانی می‌شود و می‌توانیم چیزی را به مردم منتقل کنیم.»

این بازیگر با تاکید بر اینکه رتبه سریال Gönül Dağı در فصل سوم بسیار خوب بود، گفت: احتمالا امسال هم به همین منوال ادامه خواهیم داد. الان ما به آینده نگاه خواهیم کرد.»

این بازیگر با بیان اینکه اطلاعی از فصل چهارم سریال Gönül Dağı ندارد، گفت: تازه در ابتدای فصل سوم هستیم. بیایید این فصل را به خوبی پشت سر بگذاریم، فصل چهارم و پنجم را بررسی خواهیم کرد.

اگرچه برک آتان نمی داند داستان سریال تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و با احتیاط صحبت می کند، اما جای تعجب نیست تا زمانی که رتبه بندی قوی و علاقه زیاد مخاطبان ادامه دارد، سریال روی آنتن بماند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا