سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

برای ادا اجه، یک دوره با فینال سریال سیب ممنوعه به پایان می رسد، یک دوره کاملاً جدید آغاز می شود!

بزرگترین دستاورد سریال Yasak Elma (سیب ممنوعه) برای ادا اجه بود. این بازیگر که با شخصیت ییلدیز در قلب تماشاگران جای گرفت به محبوبیت زیادی دست یافت.

ادا اجه که در مصاحبه‌هایش از بیان فرصت بزرگی که این پروژه به او داده ابایی ندارد، پس از پخش آخرین قسمت در روز دوشنبه 29 مه ، شروع به ارزیابی پیشنهاداتی می‌کند که برای شخصیت‌ها و پروژه‌های مختلف به او داده می شود.

بازی کردن نقش اول یک سریال بسیار موفق به مدت 6 فصل کار آسانی نیست، ادا اجه که بر آن غلبه کرده است، در ماجراجویی بازیگری و پروژه‌های آینده‌اش توسط میلیون‌ها طرفدار از نزدیک دنبال خواهد شد.

وقتی صحبت از شخصیت های جدید، سریال ها یا فیلم های جدید می شود، دوره ای برای ادا اجه  شروع می شود که باید مهارت های بازیگری خود  و جنبه های مختلف را نشان دهد.

بسیاری از بینندگان ادا اجه را با شخصیت ییلدیز می شناسند، فکر می کنند او همان شخص است. با این حال، ضروریه که ادا اجه در دوره جدید از چسبیدن به شخصیت ییلدیز خلاص شود.

پیشنهادهای جدید تهیه‌کنندگان ممکن است شبیه به یلدیز باشد، اما منطقی‌تر است که اجه از این شخصیت متمایز شود و تا حد امکان نقش‌های متفاوتی را ایفا کند تا جنبه‌های مختلف  بازیگری‌اش آشکار شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا