سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
پیشخوان اروپاسبک زندگیمجله پزشکی و سلامت

دکتر درباره خاصیت بزرگ خوردن فلفل دلمه ای میگوید.

با تغییر قوانین تغذیه ای که اغلب تغییر می کنند ، به نظر رسیدن آنچه که شما باید به بدنتان وارد کنید ، در نهایت یک کار آزار دهنده به نظر می رسد. خوشبختانه ، شما همیشه می توانید یک استاندارد را ثابت نگه دارید – مطمئن شوید که غذاهای رنگارنگ را در برنامه غذاییتان اضافه کنید. طبق مرکز پزشکی Winneshiek ، میوه ها و سبزیجات از سراسر طیف رنگی مملو از آنتی اکسیدان هستند و توانایی جلوگیری از سکته مغزی ، سرطان ، بیماری های قلبی و موارد دیگر را دارند.

دکتر ملینا جامپولیس ، متخصص داخلی ، متخصص تغذیه توسط پزشک متخصص و نویسنده کتاب Spice Up، Live Long می گوید: “مخصوصا فلفل دلمه ای از نظر ویتامین C غنی است”. آنها حاوی بتا کاروتن هستند که در بدن به ویتامین A تبدیل می شود و به سلامت چشم ، پوست ، دندانها ، لثه ها و سیستم ایمنی بدن کمک می کند. بسیاری از آنها همچنین حاوی آنتی اکسیدان قوی ویتامین C و همچنین ویتامین K ، فیبر هستند. ، و پلی فنول های غنی از آنتی اکسیدان ، که می توانند دارای توانایی ضد التهاب و ضد تومور باشند. “

فلفل دلمه ای واقعاً می تواند به ما در حفظ سلامتی بی عیب و نقص کمک کند. طبق مطالعه منتشر شده در Current Opinion در لیپیدولوژی ،  فلفل دلمه ای دارای مقادیر زیادی پتاسیم است که در جلوگیری از بیماری و سالم ماندن  ما نقش دارد.

دکتر جامپولیس می گوید: “پتاسیم موجود در [فلفل دلمه ای] می تواند خطر فشار خون بالا را کاهش دهد.” او افزود: بنابراین مطمئن شوید که این موارد را به رژیم غذاییتان اضافه کرده اید ، همچنین گوجه فرنگی ، هویج ، سیب زمینی شیرین ، فلفل دلمه ای قرمز و نارنجی ، کدو حلوایی، کدو تنبل ، توت فرنگی ، پرتقال ، گریپ فروت و هندوانه را در برنامه غذاییتان قرار دهید.

 با کمی برنامه ریزی ، می توانید از خواص این سبزیجات استفاده کرده و به دفع برخی بیماری های بزرگ کمک کنید.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا