سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

قبل از سریال Şahmaran، سریال جدید بوراک دنیز مورد استقبال قرار گرفت!

پخش سریال Cahil Periler (پری های نادان) که به عنوان اولین پروژه دیزنی پلاس ایتالیا با بازی بوراک دنیز جلب توجه می کند، شروع شد. در سال 2001، کارگردان فرزان اوزپتک با فیلمش به نام Cahil Periler به موفقیت بزرگی دست یافت. هم اکنون این فیلم با نسخه سریالی خود در دستور کار قرار گرفته است.

Cahil Periler اولین سریال اورجینال ایتالیایی به کارگردانی کارگردان معروف ترکیه ای فرزان اوزپتک برای دیزنی پلاس در ترکیه به نمایش درآمد. پس از پایان سریال Maraşlı سال گذشته، بوراک دنیز برای شرکت در فیلمبرداری که حدود یک ماه به طول انجامید به ایتالیا رفت.

به نظر می رسد بوراک دنیز بازیگر نقش شخصیت عکاس آصف در 4 قسمت از این سریال 8 قسمتی به لطف این سریال محبوبیتش  را در ایتالیا به طور تصاعدی افزایش می دهد. این بازیگر در حال حاضر طرفداران زیادی در ایتالیا دارد و انتظار می رود با سریال Cahil Periler این تعداد افزایش یابد.

در تمام کشورهایی که دیزنی پلاس تماشا می شود، موفقیت سریال Cahil Periler به نام فرزان اوزپتک نوشته می شود و بوراک دنیز هم فرصت معروف شدن را خواهد داشت. یادآوری می کنیم که سرا یلماز بازیگر معروف ترکیه که در ایتالیا زندگی می کند هم در این سریال حضور دارد.

Cahil Periler به شدت مورد تحسین منتقدان ایتالیا قرار گرفت و از سوی سندیکای ملی خبرنگاران سینمایی ایتالیا به عنوان بهترین سریال تلویزیونی سال انتخاب شد.

بوراک دنیز در فصل اول پروژه نتفلیکس به نام Şahmaran بعد از سریال Cahil Periler سال گذشته در صحنه فیلمبرداری بود.

برای فصل دوم سریال Şahmaran این تیم هفته گذشته در آدانا شروع به کار کرد. با این حال بوراک دنیز اعلام کرد که به دلیل نقص فنی سر صحنه، کار به مدت 10 روز متوقف شد.

این بازیگر مشهور نقش اول را با سرنای ساریکایا در پروژه Şahmaran به اشتراک می گذارد و طرفداران بی صبرانه منتظر این پروژه هستند که داستانی عرفانی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا