سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار حوادثاخبار مشاهیراخبار مشاهیری کره ایپیشخوان اروپاخبر های داغ

لی جیهان، خواننده کی‌پاپ، در ۲۴ سالگی پس از حادثه ازدحام جمعیت در سئول، کره جنوبی درگذشت.

لی جیهان خواننده و بازیگر کره جنوبی درگذشت. این هنرمند جوان در میان قربانیان حادثه ازدحام  جمعیت در سئول، کره جنوبی بود. او 24 ساله بود.

لی جیهان یکی از 154 نفری بود که در این حادثه که روز شنبه در Itaewon، منطقه شلوغ تفریحات شبانه در پایتخت کره جنوبی رخ داد، کشته شدند.

او ابتدا در فصل دوم برنامه محبوب مسابقه خوانندگی واقعیت 101، که در آن 101 شرکت کننده همگی برای فرصتی برای پیوستن به یک گروه 11 نفره کی پاپ رقابت می کنند، به شهرت رسید.

پس از حضور در Produce 101، لی جیهان در سال 2019 با حضور در سریال کره ای درام محبوب Today Was Another Nam Hyun Day وارد عرصه بازیگری شد.

آژانس این بازیگر، 935 اینترتینمنت، بیانیه ای را به چندین رسانه منتشر کرد و این خبر را تایید کرد.

در این بیانیه آمده است: «ما امروز از اعلام چنین خبری متأسفیم، اما لی جیهان شب گذشته در حادثه ایتائوون درگذشت. ما می‌خواهیم با خانواده او و همچنین به همه کسانی که او را دوست داشتند ابراز همدردی کنیم.

روز شنبه، هزاران نفر در خیابان های Itaewon گرد هم آمدند تا هالووین را جشن بگیرند. با این حال،  جمعیت بسیار زیاد شد و حادثه مرگباری رقم زده شد.

تعداد کشته‌ها از زمان این حادثه همچنان در حال افزایشه و بیش از 80 نفر دیگر زخمی شده‌اند و هزاران گزارش مفقودی در روزهای پس از این فاجعه ثبت شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا