سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جرارد پیکه از فوتبال خداحافظی کرد و آخرین بازیش با بارسلونا را فاش کرد

جرارد پیکه از فوتبال خداحافظی کرد.

این بازیکن 35 ساله ۱۴ سال در تیم بارسلونا بازی کرده، در سال 2008 پس از حضورش در منچستریونایتد، دوباره به بارسلونا برگشت او فوتبال  را در سال 1997 با این باشگاه آغاز کرد.

او در طول سال ها جوایز متعددی را به دست آورده است، اما فاش کرد که آخرین بازی او اواخر این ماه در یک پست صمیمانه در رسانه های اجتماعی منتشر خواهد شد.

جرارد خبر بازنشستگیش را در پستی در شبکه های اجتماعی منتشر کرد‌

او در ویدیویی گفت: “، من چیزی برای گفتن به شما دارم. ماه ها، هفته های گذشته، چیزهای زیادی در مورد من صحبت شده است.” “تا به حال چیزی نگفته ام. اما حالا می خواهم کسی باشم که در مورد من صحبت می کند. من هم مانند بسیاری از شما همیشه طرفدار بارسا بوده ام. من در یک خانواده فوتبال دوست از هواداران بارسا متولد شدم. ”

“از دوران کودکی می‌خواستم فوتبالیست شوم، می‌خواستم برای بارسا بازی کنم. اخیراً خیلی به آن بچه فکر می‌کردم، به این که جرارد کوچک فکر می‌کرد تا تمام رویاهایش محقق شود. اینکه او به تیم اصلی بارسا راه یابد، جام ها را به دست آورد. اینکه قهرمان اروپا و قهرمان جهان شود. اینکه در کنار برخی از بهترین بازیکنان تاریخ بازی کند، و کاپیتان باشگاه باشد و قهرمان شود. دوستان مادام العمر.”

جرارد فاش کرد: “و اکنون رویاهای کودکی من برآورده شده ، لحظه بسته شدن این فصل فرا رسیده است.” بازی این شنبه آخرین بازی من در نیوکمپ خواهد بود.

آخرین بازی او در روز شنبه (5 نوامبر) این تیم را در مقابل آلمریا قرار می دهد.

او قول داد: “فوتبال همه چیز را به من داده است. من همیشه گفته ام که بعد از ترک بارسا در هیچ تیم دیگری نخواهم بود و اینطور خواهد بود.” “من یک هوادار ثابت خواهم شد. از تیم حمایت خواهم کرد. عشقم به بارسا را ​​به فرزندانم منتقل خواهم کرد، همانطور که خانواده ام با من کردند. و شما مرا می شناسید، دیر یا زود، من برمی گردم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا