سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

به نظر می رسد فرانسیا رائیسا اهدا کننده کلیه به سلنا گومز پس از اینکه گفت تیلور سویفت تنها دوست او در این صنعته دیگر او را فالو نمی کند

سلنا گومز با مصاحبه جدید در حمایت از مستند جدیدش، My Mind & Me، که در آخر هفته در Apple TV+ منتشر شد، درام کوچکی را آغاز کرد.

این خواننده و بازیگر 30 ساله در طول مصاحبه با رولینگ استون گفت که تنها دوستش در این صنعت تیلور سویفت است.

طرفداران قطعاً به صحبت های او توجه کردند و وقتشون را تلف نکردند و به این نکته اشاره کردند که فرانسیا رائیسا، بازیگر سریال Grown-ish و How I Met Your Father، کلیه اش را در سال 2017 به او اهدا کرد.

این نقل قول در اینستاگرام منتشر شد و  فرانسیا در مورد آن نظر داد و نوشت: «جالبه».

این نظر از آن زمان حذف شده  اما طرفداران همچنین به سرعت متوجه این واقعیت شدند که فرانسیا سلنا را در رسانه های اجتماعی دنبال نمی کند.

طرفداران کامنت های مختلفی گذاشتند: «فرانسیا چطور؟ منظورم اینه که او یک کلیه به سلنا داد 🥺،” دیگری به شوخی گفت: ” می خواهم کلیه ام را پس بگیرم.”

به نظر می رسید طرفدار دیگری پشت سلنا را گرفته و فرانسیا را مورد خطاب قرار داده :

«لطفاً این یک چیز کوچکه. فرانسیا می‌توانست به صورت خصوصی با سلنا تماس بگیرد تا منظور او در این مصاحبه را روشن کند.» “چون به وضوح منظور او این بود که تیلور تنها سوپراستار بین‌المللی/شخص مشهوریه که با او دوست است.”

پس از آن، ظاهراً سلنا به این هیاهو پاسخ داد و گفت: “متاسفم که به همه افرادی که می شناسم اشاره نکردم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا