سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

طرفداران اونور تونا غصه نخورید که سریال محکوم تموم شد، اتفاقات خوبی در راهه!

اونور تونا که فصل گذشته با سریال محکوم  اولین حضور مهمی در  فاکس تی وی  داشت، با بازی موفقش هم  نامی برای خودش دست و پا کرد.

سریال محکوم با داستان تجدید شده و بازیگران جدید نتوانست در فصل دوم تاب بیاورد و هفته قبل با سی و یکمین قسمتش خداحافظی کرد.

تمام شدن  سریال باعث ناراحتی بسیاری از بینندگان شد. این که سریال Darmaduman  که جایش را به محکوم داد، رتبه های مشابهی را دریافت کرد، این تصور را به وجود آورد که سریال محکوم بیهوده تمام شده است.

طرفداران اونور تونا هم از پایان سریال راضی نیستند، اما اینکه این بازیگر پیشنهادهای جدیدی دریافت کرد و با پروژه های مختلف به صحنه فیلمبرداری بازگشت، اتفاقی بود که باعث خوشحالی هواداران شد.

بر اساس گزارش ها ، اونور پیشنهادهای جدیدی دریافت کرده است .

در مطبوعات گزارش شده بود که اونور تونا می خواهد در سریال  تلویزیونی دیجیتال به نام Zehirli Sarmaşık (پیچک سمی) شرکت کند که انتظار می رود فیلمبرداری آن در آینده نزدیک توسط گلد فیلم آغاز شود. علاوه بر این سریال که از پلتفرم بین کانکت پخش می شود، انتظار می رود این بازیگر برای یک فیلم کمدی هم سر صحنه حاضر شود.

اونور تونا به زودی برای این پروژه ها سر صحنه فیلمبرداری خواهد رفت و با نقش آفرینی های مختلف به سیر صعودی حرفه ایش ادامه خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا