سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

این اخر هفته ( 28 مرداد ) ، مشاهیر ترکیه چی ها در اینستا به اشتراک گذاشتن ؟

به گزارش نسیم ورد : ما برای شما عکس های که اخر هفته مرداد ، مشاهیر ترکیه از اینستاگرامشون به اشتراک گذاشتن و خیلی مورد پسند قرار گرفته ، رو ما جمع اوری کردیم . اماده اید با هم یه نگاه به این عکس های مشاهیر ترکیه که از همدیگر گذاشتن، چه در حال چایی خوردن چه در مسافرت و یا در حال خوش گذارنی گذاشتن ، با هم یه نگاه بندازیم ؟ امیدوارم خوشتون بیاید ، ما که خیلی لذت بردیم ….

عکس های که مشاهیر ترکیه این هفته در حساب اینستاشون به اشتراک گذاشتن :

الچین سانگو ( elçin sangu ) : این عکسی که الچین سانگو ( elçin sangu ) در مسافرت از اینستا برای طرفداراناش به اشتراک گذاشت، یکی از بهترین عکس های هفته شناخته شد . ما هم به نوبه خودمون باید بگیم واقعا عالی افتاده و ژست خوبی گرفته.

 

 

IMG_20170821_120328

 

هانده ارچِل ( hande erçel ) : هانده ارچِل ( hande erçel ) با عکسی که برای طرفدارهاش به اشتراک گذاشت ، با ژستی که گرفته توجه همه رو به خودش جذب کرده و خیلی مورد پسند طرفدارهاش قرار گرفته و باید گفت خیلی زیبا و عالی افتاده . هزاران لایککککک

 

IMG_20170821_120256

 

اسلی انور ( asli enver ) : اسلی انور ( asli enver ) دوست دختر مورات بز هم یک عکس زیبا و با نمک از خودش به اشتراک گذاشت . عکس که اسلی انور ( asli enver ) از اینستا برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت ، هم یکی از زیبا ترین عکس های هفته به شمار میاد .

 

IMG_20170821_120234

 

سرنای ساریکایا ( serenay sarikaya ) : عکسی که سرنای ساریکایا ( serenay sarikaya ) ( دوست دختر کرم بورسین ) از اینستا برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت یکی از عکس های شد که خیلی مورد توجه قرار گرفته . سرنای ساریکایا ( serenay sarikaya ) هم با زیبایش هم با استعداد هاش یکی از بازیگرانی است این روزها خیلی طرفدار داره و مورد پسند قرار گرفته .

 

IMG_20170821_120203

 

بوراک سوینچ ( burak sevinç ) : بازیگر خوشتیپ سریال  , قول بوراک سوینچ ( burak sevinç ) یک عکس از پنجره یک کاراوان انداخته و از اینستا برای طرفدارانش به اشتراک گذاشته و این عکس بوراک سوینچ ( burak sevinç ) هم یکی از عکس های شده که این هفته خیلی مورد پسند قرار گرفته .

 

IMG_20170821_120137

 

اِرِن وردِم (Eren vurdem ) : بازیگر خوشتیپ سریال قول  , اِرِن وردِم (Eren vurdem ) هم یک عکس زیبا و رنگارنگ از خودش انداخته و در اینستا برای طرفداران خود به اشتراک گذاشت و خیلی مورد پسند طرفدارانش قرار گرفت .

 

IMG_20170821_120109

 

پینار دنیز ( pinar deniz ) : بازیگر زیبا و موفق پینار دنیز ( pinar deniz ) هم یک عکس از خودش در کنار دریا انداخته و از اینستا برای طرفدارانش به اشتراک گذاشته و خیلی مورد پسند طرفدارانش قرار گرفت و به عنوان یکی از عکس های زیبا و پر نشاط هفته شد .

 

IMG_20170821_120046

 

یامور تانری سوسین ( yaĝmur tanrisevsin ) : بازیگر سریال دو تا دروغگو یامور تانری سوسین ( yaĝmur tanrisevsin ) ، که این روز ها خیلی طرفدار پیدا کرده ، یک عکس زیبا و پر انرژی از خودش در اینستا برای طرفدارانش به اشتراک گذاشته و این عکس یامور تانری سوسین ( yaĝmur tanrisevsin ) با لبخند زیباش ، از طرف ، طرفدارنش خیلی پسندیده شده . و به عنوان یکی از عکس های شد که این هفته خیلی مورد توجه قرار گرفته .

 

IMG_20170821_120021

 

دنیز بایسال ( deniz baysal ) : عکسی که بازیگر سریال ، خانم فضیلت و دختراش fazilet hanim v kizlari از خودش در اینستا برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت ، خیلی مورد پسند قرار گرفته . این بازیگر زیبا دنیز بایسال ( deniz baysal ) با زیبایش و استعدادش این روز ها خیلی طرفدار پیدا کرده . باید به اطلاع رسانید فصل جدید خانم فضیلت و دختراش fazilet hanim ve kizlari به زودی شروع خواهد شد .

 

IMG_20170821_115958

 

 

فاحریه اوجن ( fahriye evcen ) : فاحریه اوجن ( fahriye evcen ) بازیگر زیبا ، با به اشتراک گذاشتن این سلفی که داخل ماشین انداخته ، خیلی مورد پسند طرفدارنش قرار گرفت ‌. این عکس فاحریه اوجن نیز , توجه خیلی ها رو به خودش جذب کرد.

 

IMG_20170821_200945

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا