سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

تصمیم بزرگ در سریال Yürek Çıkmazı نتایج بزرگی خواهد داشت!

سریال Yürek Çıkmazı (بن بست قلب) که به عنوان یکی از سریال های موفق شبکه TRT1 شناخته می شود، به یکی از تولیدات محبوب عصر سه شنبه تبدیل شده است. آلپ نوروز بازیگر نقش اول سریال هم با شخصیت خلیل طرفدارانش را به دنبال خود می کشاند. ایرم حلواجی اوغلو که ما او را به عنوان وکیل زینپ دنبال می‌کنیم هم با این اجرای موفق مورد حمایت هوادارانش قرار می‌گیرد.


در چهارمین قسمت جدید سریال Yürek Çıkmazı خلیل با تصمیمی که خواهد گرفت به میدان می آید. در نتیجه تصمیم خلیل که زندگی همه را تحت تاثیر قرار می دهد، انتظار می رود خیلی چیزها در داستان سریال تغییر کند.

جنگ شروع می شود.خلیل یک طرف و پدرش یلماز طرف دیگر. البته شخصیت زینب هم هست که در وسط این دو قرار دارد. شما می توانید تاثیرات تصمیم  شخصیت خلیل را در روز سه شنبه 22 نوامبر در قسمت چهارم  بیابید.

آیا زینب سرنخی پیدا خواهد کرد؟ در اینجا جزئیاتی از بخش قسمت جدید وجود دارد که در آن این سؤال هم پرسیده خواهد شد. زینپ به امید یافتن سرنخ کوچکی در مورد مرگ Cennet، هیچ پاسخی برای هیچ یک از سؤالاتش دریافت نمی کند و یلماز مصمم است صحبت نکند.
از سوی دیگر، خلیل که برای زینب به محله آمده بود، پس از تشییع جنازه بار دیگر با پدرش ملاقات می کند. در حالی که آنها برگه های برنده خود را به اشتراک می گذارند، بیرسن دوباره خرج می شود. انگار این کافی نبود، از پله ها افتاد و به بیمارستان منتقل شد. در حالی که همه فکر می کنند این یک تصادف بوده است، خلیل که حقیقت را می فهمدذ تصمیم بزرگی می گیرد که زندگی همه، به خصوص خودش را تغییر می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا