سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال جدید فورکان پالالی قدم بزرگی در کارنامه حرفه ای او خواهد بود!

فورکان پالالی  بازیگر معروف یکی از نام هاییه که با بازی های موفق خود به ارزش پروژه ها می افزاید. این بازیگر که در سال 1986 در قونیه متولد شد، همه را تحت تاثیر شخصیت فیکرت فکلی قرار داد که در سریال تلویزیونی Bir Zamanlar Çukurova (روزی روزگاری در چوکوروا) بازی کرد.

این بازیگر که در دوره جدید مشتاقه دوباره به صحنه فیلمبرداری برود، در بین پروژه هایی که برایش پیش آمد، سریال دیجیتال را ترجیح داد. برای حرفه فورکان پالالی، این به معنای آغاز یک دوره جدید است. تماشاگران همیشه پالالی را که قبلاً در سریال های شبکه های دیجیتال بازی نکرده بود، در پروژه های تلویزیونی تماشا کرده بودند.

پروژه جدید سریالی به نام Şebeke (شبکه) هست  که برای TRT Digital فیلمبرداری می شود، این یک سریال پلیسیه که پالالی، در نقش اصلی با پلین کاراهان همبازی خواهد شد.

پلین کاراهان که نقش اصلی  سریالهای تلویزیونی با نام های Bir Zamanlar Kıbrıs (روزی روزگاری در قبرس) و Kıbrıs Zafere Doğru (قبرس به سوی پیروزی) بر عهده گرفت، تفاوت شرکت در این سریال را احساس خواهد کرد.

این سریال جدید به کارگردانی Ozan Uzunoğlu ساخته خواهد شد و قراره یکی از تولیدات مهم TRT Digital باشد و از سال 2023 پخشش را آغاز کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا