سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

بوراک داکاک که در سریال Çukur (گودال) با شخصیت آکین معروف شد با دو سریال می آید.

بوراک داکاک یکی از بازیگران جوانه و در پروژه هایی حضور داشته که اخیراً مطرح شده است. این بازیگر که در سال 1998 در آنکارا به دنیا آمد، تجربه خوبی با شخصیت‌های مختلف در صحنه‌هایی که یکی پس از دیگری در آن شرکت می‌کرد داشت.

بوراک داکاک که با شخصیت مرت جوان در سریال Ezel در سال 2009 توجه ها را به خودس جلب کرد، سپس در سریال های تلویزیونی Benim Adım Melek (نام من ملک است) و Muhteşem Yüzyıl Kösem بازی کرد.

این بازیگر که با مجموعه های تلویزیونی Umuda Kelepçe Vurulmaz، Diriliş Ertuğrul و Gülperi تجربه کسب کرده بود، هنگامی که در سنین جوانی بازی های بسیار موفقی را ارائه داد، توجه خیلی ها را به خودش جلب کرد. بوراک داکاک که بین سال‌های 2019 تا 2021 با شخصیت آکین کوکووالی در سریال Çukur (گودال) به یک شخصیت محبوب تبدیل شد، پا به تئاتر گذاشت و در نمایش Aydınlıkevler شرکت کرد.

در این فصل فرصت تماشای این بازیگر در دو سریال متفاوت را دارید. او نقش یکی از شخصیت های مهم سریال Güzel Günler یعنی شخصیت میهران را که یکشنبه شب ها پخش می شود را بازی می کند.همچنین بوراک داکاک در فصل جدید سریال Behzat Ç هم شما را شگفت زده خواهد کرد.

فصل جدید سریال Behzat Ç از سه شنبه ۶ دسامبر از شبکه بلو تی وی آغاز می شود. زمان کمی به قسمت های جدید سریال باقی نمانده و هیجانات در حال افزایش است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا