سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

هیجان طرفداران بیرجه آکالای زیاد شده، سورپرایزهای جدیدی در سریال Kuş Uçuşu وجود دارد!

فصل اول سریال جدید نتفلیکس با بازی بیرجه آکالای، ابراهیم چلیکول و میرای دانر توجه زیادی را به خودش جلب کرد. این یک موفقیت مهم بود که این سریال نتیجه بسیار موفق‌تری از آنچه انتظار می‌رفت نشان داد و در نتفلیکس به تعداد زیادی بازدید رسید. این تیم دوباره برای سریال تاثیرگذار Kuş Uçuşu (پرواز پرنده) به سر صحنه رفت.

تیم سریال Kuş Uçuşu که قرار است در فصل دوم پخش شود، پس از موفقیت بزرگی که با فصل اول حاصل شد، با روحیه و انگیزه بالا به کار خود روی صحنه ادامه می دهند. بیرجه آکالای  همچنین پیشنهادهای پروژه بسیار مهمی را از سوی تهیه کنندگان برای فیلمبرداری فصل جدید Kuş Uçuşu نپذیرفت.

این بازیگر با اکران دو سریال Kuş Uçuşu و Mezarlık (گورستان) در ژوئن وارد یک محیط تعاملی عالی شد. از آنجایی که طرفداران از سراسر جهان عاشق این دو سریال نتفلیکس هستند، آکالای تصمیم گرفت به جای پروژه های دیگر در این سریال ها بازی کند.

در دوره جدید سریال Kuş Uçuşu که فیلمبرداری فصل دوم آن از 22 نوامبر آغاز شد، شخصیت‌های جدیدی وارد داستان می شوند. انتظار می‌رود در کنار نام‌های غافلگیرکننده، این سریال با داستانی بسیار تاثیرگذارتر همراه شود.

همه می دانند که فصل جدید برای شخصیت اصلی تونا یک کابوس خواهد بود و مشخصه که میرای دانر با بازی فوق العاده اش دوباره به چشم می آید.

قرار گرفتن اسامی استادانی چون Tilbe Saran، Arif Pişkin و Burak Sergen در فصل دوم، شگفتی مهم دیگری خواهد بود. علاوه بر این، Rüya Andaç فرصت بسیار خوبی برای معرفی خودش در فصل جدید با شخصیتی به نام Nazlı خواهد داشت.

در حالی که انتظار می رود فصل دوم سریال Kuş Uçuşu در اواسط سال 2023 پخش شود، لازم به ذکر است که در حال حاضر مخاطبان زیادی وجود دارند که خواهان ساخت فصل سوم هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا