سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیری کره ایخبر های داغ

RM عضو گروه BTS اولین آلبوم انفرادیش “Indigo” را منتشر کرد .

ستاره بی تی اس، RM آخرین عضو گروهه که آلبوم انفرادی منتشر کرده است.

مانند دیگر اعضای گروه، او در حال کاوش در موسیقی انفرادیه درست در زمانی که BTS در  وقفه است.

RM آخرین نفری است که یک پروژه انفرادی کامل را منتشر کرده است و او این کار را با اولین آلبوم Indigo انجام داد که در روز جمعه (2 نوامبر) وارد مارکت شد.

این آلبوم 10 آهنگی به شدت مشارکتیه و همکاری افرادی مانند Erykah Badu و Anderson .Paak را در خود دارد.

تک‌آهنگ اصلی “گل وحشی” دارای همکاری با youjeen است و طعمی از سونیک‌های متنوع آلبوم را ارائه می‌دهد.

او درباره این آلبوم به  Variety گفت: فکر می‌کنم اولین نکته جالب این است که من در واقع با هنرمندان زیادی همکاری  داشتم. “این آلبوم  10 قطعه است، و اساساً من در 8 قطعه با آنها همکاری داشتم. و دومی اینه که در واقع، 10 قطعه دارای 10 ژانر مختلف از نظر وکال هستند. روی یک مفهوم یا ژانر یا بافت خاص چسبیده بودم. این بار فقط سعی کردم مثل یک دفتر خاطرات بنویسم.”

آر ام افزود: «فکر می‌کنم قبل از این آلبوم، همیشه روی این تمرکز می‌کردم که بخواهم چیزی را به مردم ثابت کنم. “این بار روی گسترش افکار شخصی‌ام تمرکز کردم، تا مردم بتوانند به آن نزدیک شوند و فکر کنند که می‌تواند داستان‌های خودشان هم باشد. »

در حالی که Indigo اولین آلبوم انفرادی RM هست ، او قبلاً پروژه هایی مانند مونو منتشر کرده است. در سال 2018  با افرادی مانند Lil Nas X در ریمیکس “Old Town Road” همکاری کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا