سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

صحبت های هلن میرن و هریسون فورد در مورد اتحاد مجدد برای اسپین آف یلووستون به نام ” 1923

هلن میرن و هریسون فورد به همراه  تیلور شریدان در اکران فیلم 1923 در لاس وگاس شرکت کردند.

این دو ستاره آخر هفته در تئاتر Encore در  لاس وگاس در کنار بازیگران دیگر برایان گراتی، براندون اسکلنار، میشل راندولف، آملیا ریکو، جولیا شلیپفر، مارلی شلتون، آمینه نیوز، جنیفر لیهن رابین ، برای جدیدترین رویداد اولین نمایش سری پیش درآمد مجموعه یلووستون، پا به میدان گذاشتند.

در طول اولین اکران لس آنجلس در روز جمعه، هریسون و هلن پس از اولین بازی در سال 1986 ، در مورد اتحاد مجدد برای سریال صحبت کردند.

هلن به ورایتی گفت :وقتی برای اولین بار با هم کار کردیم، هریسون یک ستاره بزرگ سینما بود و من شبیه هیچ کس نبودم بنابراین من بسیار ترسیده بودم.»

او افزود: “من از او چیزهای زیادی یاد گرفتم زیرا کارهای زیادی انجام نداده بودم. در آن زمان تئاتر زیادی انجام داده بودم، [اما] فیلم های زیادی بازی نکرده بودم. بنابراین او را تماشا کردم و او تدریس کرد. من چیزهای زیادی در مورد بازیگری یاد گرفتم که تا به امروز هنوز از آنها استفاده می کنم.”

هریسون سپس در مورد هلن خاطرنشان کرد: “من کار و شخصیت او را در آن زمان تحسین می‌کردم و به همان میزان الان هم او را تحسین می‌کنم. او یک فرد دوست‌داشتنی است، بنابراین دوباره کار کردن با او هم لذت حرفه‌ای و هم لذت شخصی است.”

حتماً تریلر پایانی  1923 را قبل از پخش سریال در 18 دسامبر در Paramount+ تماشا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا