سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپامصاحبه و گفتگو

آستین باتلر فاش کرد که در طول فیلمبرداری فیلم «الویس» بیش از سه سال خانواده‌اش را ندیده است.

آستین باتلر درباره فیلمبرداری سخت و متدهای بازیگری که برای نقش آفرینی الویس استفاده کرده ، صحبت می کند.

این بازیگر 31 ساله در گفتگو با ژانل مونه، ستاره  Glass Onion، به  فاش کرد که فیلمبرداری در فیلم اخیر باز لورمن باعث شده او برای مدت طولانی از خانواده اش دور باشد.

«وقتی انتخاب شدم، من و باز به نشویل رفتیم و در RCA آنجا ضبط کردیم. او به یاد می آورد که این اولین بار بود که در یک استودیو ضبط بودم. سپس من و او به این کلیسای چوبی کوچک رفتیم. ما 30 تا از باورنکردنی ترین خواننده های گاسپل را داشتیم. من تنها مرد سفیدپوستی در آنجا هستم، و مردی که جماعت را رهبری می‌کند – نامش شانون است – او گفت: “ما الان فقط آهنگ نمی‌سازیم، فقط فیلم نمی‌سازیم.” او گفت: “یکی از نزدیکان من در حال حاضر در حال مرگه و من دلیلی برای ناراحتی دارم. پس بیا با هم ناله کنیم.»

آستین ادامه داد و به یاد آورد که خواننده ها “به طور یکپارچه از یک شماره انجیل به شماره دیگر حرکت می کردند و هشت ساعت متوالی موسیقی معنوی می خواندند. من در مرکز ایستادم. و خیلی خوش شانس بودم که به آنجا رسیدم. . اشک روی صورتم می ریزد. آن لحظه برای من مهم بود..

او اعتراف کرد: «حدود سه سال بود که خانواده‌ام را ندیدم. با باز آماده می‌شدم و بعد به استرالیا می رفتم. »

آستین اضافه کرد که وقتی او در نهایت با اعضای خانواده اش جمع شد، “تنها چیزی که من همیشه به آن فکر می کردم الویس بود. من تمام مدت با صدای او صحبت می کردم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا