سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

ملیسا دونگل در سریالی بازی خواهد کرد که نامش مانند خورشید بدرخشد!

ملیسا دونگل که در سال 1999 در استانبول به دنیا آمده ، از سال 2015 شروع به بازیگری کرده است. این بازیگر که با سریال روزانه به نام الیف مورد توجه قرار گرفت، با شخصیت دنیز در سریال Bizim Hikaye (داستان ما) مورد استقبال قرار گرفت.. پس از آن، ملیسا دونگل که استعدادهای خود را یکی پس از دیگری با نقش‌هاش به نمایش گذاشت، در سریال تلویزیونی Sen Çal Kapımı ( تو درم را بزن )حتی در خارج از ترکیه هم به محبوبیت رسید.

این بازیگر که برای اولین بار در سریال کمدی عاشقانه Aşk Mantık İntikam (عشق منطق انتقام) نقش اول را برعهده گرفت،  گام محکم دیگری در حرفه اش برداشت. او بعد از آن در سریال های  Dünyayla Benim Aramda (بین جهان و من) و  The Kusursuz Kiracı (مستاجر کامل) بازی کرد.

در حال حاضر ملیسا دونگل تصمیم دارد سریال جدیدی بازی کند.. او را در نقش اول زن در پروژه ای به نام Hayreddin مشاهده خواهید کرد که ادامه سریال Barbaroslar است که فصل گذشته از TRT1 پخش شد.

این بازیگر که در حال آماده شدن برای همبازی شدن  با تولگهان سیسمان است، به عنوان نقش اول زن در سریال حیرالدین که تصویربرداری آن نیز آغاز شده  توجه همه را به خودش جلب خواهد کرد.

حالا این بازیگر به صحنه فیلمبرداری بازگشته است و یکی از خاص ترین و محبوب ترین دوره های حرفه ایش را تجربه می کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا