سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اگر به دنبال ضد شخصیت «عمر» در سریال Kardeşlerim ( خواهران و برادران) هستید، آن شخص ییگیت کوچاک هست!

ییگیت کوچاک  با شخصیت عمر در سریال تلویزیونی Kardeşlerim  (برادران و خواهران من) به عنوان یکی از نام‌های جوان مورد بحث در سال 2022 برجسته شد. سریال Kardeşlerim در ادامه فصل سوم خود میلیون‌ها نفر را جذب خودش کرده است.

در حالی که مخاطبان مشتاقانه منتظر هر قسمت جدید سریال هستند، رتبه‌بندی پس از هر قسمت همچنان بسیار بسیار خوب است. این وضعیت بازتاب های بسیار مثبتی در حرفه ییگیت کوچاک و همچنین کل تیم ایجاد می کند. این بازیگر که در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی پیدا کرد، به یکی از نام هایی تبدیل شد که بارها در مطبوعات در دستور کار  قرار گرفت.

ییگیت کوچاک با کارهای موسیقایی و همچنین بازیش در سریال به پیشرفت خود ادامه می دهد. درامر در این زمینه خیلی با استعداد است. کوچاک با بیان اینکه موسیقی در تمام جنبه های زندگی او وجود دارد، همچنین اظهار داشت که از آن لذت می برد و به معیار زندگی او تبدیل شده است.

ییگیت کوچاک در گفت‌وگویی از شخصیت عمر به‌عنوان فردی بیش از حد احساساتی یاد می کند. با این حال، در زندگی واقعی، شباهت زیادی بین شخصیت عمر و کوچاک وجود ندارد.

ییگیت کوچاک گفت: “من سعی می کنم آن را نشان ندهم، اما عمر برعکس خودم ، بیش از حد احساساتی است.” این بازیگر که جزئیات شخصیت خود را بیان کرد، گفت: وقتی در مورد موضوعی تصمیم می گرفت، بعداً نظرش تغییر نمی کرد و او فردی با ثبات بود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا