سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال « بابا » به پایان رسید اما داستان واقعی اوزگه یاغیز اکنون شروع شده است!

اوزگه یاغیز بازیگر سرشناس موفق شد به یکی از بازیگران زن مطرح سال های اخیر تبدیل شود و همچنان نام خود را در پروژه های مختلف یکی پس از دیگری می نویسد. این بازیگر که با بازی موفقش در سریال روزانه یمین مشهور شد، پس از ترک این پروژه به سرعت در حرفه خود پیشرفت کرد.

این بازیگر با حمایت تعداد زیادی از طرفداران، شهرتش را در خارج از ترکیه گسترش داد و در سال های اخیر پروژه های مختلفی را به صورت متوالی امضا کرده است.  اوزگه یاغیز که با مجموعه تلویزیونی Sol Yanım و سپس İçimizden Biri تجربه کسب کرد، سال 2022 را به عنوان یکی از نقش های اصلی سریال بابا  سپری کرد.

این بازیگر که در سریال بابا، یکی از سریال های تلویزیونی قابل توجه سال 2022 ایفای نقش کرد و در پایان سال تاثیر نهایی را گذاشت، با شخصیت بوشرا جهش مهمی در کارنامه کاریش داشت. بازیگری که با حضور در تیم سریال بهزاد چ که در فصل های جدید کلید خورد، بار دیگر همه را شگفت زده کرد.

دوره جدیدی برای اوزگه  آغاز می شود  و بعد از سریال بابا که پس از  30 قسمت به پایان رسید یکی پس از دیگری پیشنهادهایی دریافت می کند. این که این بازیگر یکی پس از دیگری در پروژه ها شرکت می کند، به خصوص در سال 2023، هیچ کس را شگفت زده نخواهد کرد.

اولین شگفتی ها شروع شد. بر اساس اخبار منعکس شده در مطبوعات، این بازیگر به پیشنهادی که برای فیلم Bir Başka Aşk (انواع دیگر عشق) داده شده بود، پاسخ مثبت داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا