سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جزئیات قرارداد کریستیانو رونالدو با باشگاه عربستان سعودی فاش شد، از جمله اینکه او چقدر می تواند درآمد داشته باشد.

رسمی است: کریستیانو رونالدو برای پیوستن به باشگاه النصر عربستان سعودی قرارداد امضا کرد.

ستاره 37 ساله فوتبال در ماه نوامبر از تیم سابقش منچستریونایتد جدا شد. مدت کوتاهی پس از آن، شایعات حاکی از آن بود که به او یک قرارداد شش رقمی از النصر عربستان سعودی پیشنهاد شده است.

باشگاه تایید کرد که او پیشنهاد آنها را در روز جمعه (30 دسامبر) پذیرفته است.

باشگاه این خبر هیجان انگیز را در توییتر به اشتراک گذاشت و از آن به عنوان “تاریخ در حال ساخت” یاد کرد.

در ادامه بیانیه آمده است: “این قراردادیه که نه تنها الهام بخش باشگاه ما برای دستیابی به موفقیت های بزرگ تر است، بلکه الهام بخش لیگ ما، ملت ما و نسل های آینده، پسران و دخترانه تا بهترین نسخه از خود باشند.”

در عکسی که به همراه این خبر منتشر شده است، کریستیانو پیراهنی با نام و شماره 7 خود در دست دارد.

این قرار داد برای این ستاره فوتبال بسیار سودآور است. CBS Sports گزارش داد که او سالانه 75 میلیون دلار به خانه می برد. هالیوود ریپورتر این رقم را بیش از 200 میلیون دلار اعلام کرده است.

در هر صورت، ESPN گزارش داد که او پردرآمدترین بازیکن لیگ خواهد بود.

کریستیانو در بیانیه ای که با این نشریه به اشتراک گذاشته، در مورد این فرصت گفت: “من هیجان زده هستم که یک لیگ فوتبال جدید را در کشوری متفاوت تجربه کنم.””خوشحالم که تمام آنچه را که برای بردن در فوتبال اروپا تعیین کرده ام به دست آورده ام و  احساس می کنم که الان زمان مناسبیه تا تجربیاتم در آسیا را به اشتراک بگذارم. من مشتاقانه منتظر پیوستن به هم تیمی های جدیدم هستم و همراه با آنها به باشگاه کمک می کنم تا به موفقیت برسند.”

قرارداد فعلی او در سال 2025 به پایان می رسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا