سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بعد از اونور سید یاران، درهای شهرت در اسپانیا به روی برکر گوون باز شد!

برکر گوون که در سریال Üç Kız Kardeş (سه خواهر) بازی بسیار موفقی داشت، با شخصیت سامر تحسین مخاطبان را نه تنها در ترکیه بلکه در بسیاری از کشورهای خارجی برانگیخت.

علاوه بر اسپانیا، به ویژه در کشورهای آمریکای لاتین، علاقه به سریال تلویزیونی Üç Kız Kardeş ( سه خواهر )  و بازیگر اصلی برکر گوون در حال افزایش است. این بازیگر مشهور بازتابی از بازی موفقش به عنوان مهمان در صفحات مجله اسپانیایی VOUS دریافت کرد.

 

اونور سید یاران که با سریال Kardeşlerim  (برادران و خواهران من) بسیار محبوب بود، برای حضور در صنعت سینما در اسپانیا مجبور به یادگیری زبان اسپانیایی شد و با رفتن به این کشور مورد توجه مطبوعات قرار گرفت.

در اسپانیا، نه تنها انور سید یاران بلکه نام برکر گوون نیز با سریال Üç Kız Kardeş به سرعت در حال گسترش است. روند مشابهی از محبوبیت در اسپانیا، که برای اونور سید یاران اتفاق افتاد، حالا برای برکر گوون در حال انجام است.

تعریف و تمجیدهایی که بازیگران ترک از بینندگان به ویژه در کشورهای اسپانیایی زبان دریافت می کنند، در شبکه های اجتماعی به طور تصاعدی در حال افزایش است.

برکر گوون در نتیجه سریال های ترکی که بر افراد با فرهنگ های مختلف در بسیاری از نقاط جهان تأثیر می گذارد، به یکی از نام هایی تبدیل شده  که در رسانه های اجتماعی و ارگان های مختلف مطبوعات خارجی مورد توجه قرار گرفته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا