سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

جدیدترین اخبار تلویریون و سلبریتی ترکیه / از پروژه جدی چاغاتای اولوسوی تا ابهام در مورد سریال خانواده

پروژه جدید چاغاتای اولوسوی یعنی «Kübra» از کتابی به همین نام اقتباس شده؛ در این داستان زندگی مردی با دریافت پیام از دختری در گروه شبکه اجتماعی به نام کبری زیر و رو می‌شود. فعلا تاریخ شروع فیلمبردری آن مشخص نیست اما دو بازیگر زن مطرح دیگر نقش های اصلی سریال را برعهده خواهند داشت.

کوبیلای آکا ستاره سریال جنگی نه جنگاور (Dokuz Oğuz) با یک برند شامپو قرارداد بست و چهره تبلیغاتی این برند خواهد بود. به زودی اولین تیزر تبلیغاتی مرتبط با آن فیلمبرداری می‌شود.

بولنت عثما، کارگردان برنامه های تلویزیونی ترکیه‌ و تی آر تی درگذشت. او از پیکسوتان این حوزه بود و فعالیت خود را از دهه 70 میلادی با شبکه دولتی ترکیه آغاز کرد.

جم داوران به جمع بازیگران «دو غریبه» (İki Yabancı) پیوست. او در این سریال که برای فاکس تولید می شود با هانده ارچل و بوراک دنیز همبازی خواهد بود.

ایلکر آکسوم  در مجموعه تلویزیونی «Başım Belada» به عنوان بازیگر مهمان حاضر خواهد شد. فیلمبرداری سریال ادامه دارد. کرم‌جم، مریح اوزتورک ستارگان اصلی آن هستند و به زودی از ای تی وی پخش خواهد شد.

سریال جدید «خانواده» (Aile) قرار بود ۱۴ فوریه پخش شود اما پس از وقوع زلزله ترکیه، پخش این سریال از شو تی وی به زمان دیگری موکول شد. انتظار می رفت این سریال با یک هفته تاخیر آغاز شود، اما شو تی وی همه چیز در مورد این سریال را به زمان دیگری موکول کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا