سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پاسخ ایلان ماسک به خبر رابطه او با همسر سرگی برین، بنیانگذار گوگل

طبق گزارشی که روز یکشنبه در وال استریت ژورنال منتشر شد، ایلان ماسک ظاهراً با نیکول شاناهان، همسر سرگی برین، میلیاردر یکی از بنیانگذاران گوگل، رابطه داشته است.

به نقل از منابع آشنا که ادعا می کند  ماسک و شاناهان یک “رابطه کوتاه” داشتند که متعاقباً باعث شد برین در اوایل سال جاری درخواست طلاق بدهد و به دوستی طولانی مدتش با ماسک پایان داد.

عصر یکشنبه، ماسک در توییتر این گزارش را تکذیب کرد و گفت: “بله، حملات ترور شخصیت‌ها امسال به سطح جدیدی رسیده “من ساعت‌ها دیوانه‌وار کار می‌کنم، بنابراین زمان زیادی برای این شیطنت‌ها ندارم. هیچ‌کدام از افراد کلیدی درگیر در این تخلفات ادعایی حتی مصاحبه هم نکردند!”

ماسک ادامه داد و حامیانش را تشویق کرد تا نشریه را به دلیل انتشار  این خبر  فراخوان کنند و توییت کرد: “با آنها تماس بگیرید. WSJ قرار است استاندارد بالایی برای روزنامه‌نگاری داشته باشد و در حال حاضر، آنها تا حدی زیر تبلوید هستند. WSJ باید داستان‌هایی را منتشر کنند که واقعاً برای خوانندگانشان اهمیت دارند و مبنای واقعی محکمی دارند، نه شنیده‌های تصادفی شخص ثالث.”

WSJ گزارش داد که برین در ماه ژانویه به دلیل “اختلافات آشتی ناپذیر” درخواست طلاق داد و اظهار داشت که این زوج از 15 دسامبر از هم جدا شده اند.

ماسک و برین مدت‌ها با هم دوست بوده‌اند و اغلب در مصاحبه‌ها از دوستیشان صحبت کرده‌اند.  برین در سال 2008 به ماسک 500000 دلار داد تا تسلا را در طول بحران مالی سرپا نگه دارد.

بنا بر گزارش ها، از زمان رابطه ادعایی، برین به دنبال خلاصی از هرگونه دخالت در تسلا یا شرکت های ماسک بوده است و تنش ها بین میلیاردرها افزایش یافته است.

این رابطه ادعایی چند ماه پس از آن رخ داد که ماسک از دوست دخترش، خواننده گریمز، که دو فرزند مشترک دارد، جدا شد. ماسک در کل پدر 10 فرزند است — از جمله یکی که اخیراً نامش را تغییر داده و علناً ماسک را انکار کرده است.

برین و شاناهان یک دختر 3 ساله دارند. در همین حال، برین دو فرزند از همسر سابق آن وویچیکی، کارآفرین فناوری 23andMe دارد.

طبق گزارش WSJ، ماسک ظاهراً در یک مهمانی روی زانو افتاد و علنا از برین معذرت خواهی کرد. بنا بر گزارش ها،  برین عذرخواهی را پذیرفت، اما آنها رابطه شان را بازسازی نکرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا