سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

GLOW : آلیسون بری در انتظار فیلم Netflix گفت: “نفست را نگه ندار”.

طرفداران و بازیگران GLOW امیدوارند که با  فیلم این سریال نتفلیکس بعد از لغوش در سال گذشته به یک جمع بندی برسد. Netflix در ابتدا این سریال را برای فصل چهارم تمدید کرده بود ، اما به دلیل همه گیری و تاخیرهای COVID-19 این روند معکوس شد.

COMMUNITY, l-r: Danny Pudi, Yvette Nicole Brown, Donald Glover, Alison Brie, Joel McHale, Gillian Jacobs in ‘Basic Human Anatomy’ (Season 4, Episode 11, aired April 25, 2013), 2009-, ph: Vivian Zink/©NBC/courtesy Everett Collection

 

آلیسون بری ، یکی از ستاره های سریال ، در مورد احتمال وقوع آن فیلم در پادکستی که هفته آینده اکران می شود ، صحبت کرد. در لیست پخش ، او در مورد GLOW گفت:

“من مطمئناً فکر می کنم که فیلم ” GLOW ” می تواند همه چیز را به هم گره بزند. سازندگان ما ، لیز فلاویو و کارلی منش ، نویسندگان باورنکردنی هستند. و آنها آنقدر به این شخصیت ها ارادت دارند که آنها را خلق کردند. من فکر می کنم یک فیلم راهی عالی برای جمع بندی آن است.

من کمی بدبین هستم در مورد اتفاقاتی که می افتد فقط با توجه به همه چیزهایی که امسال اتفاق افتاده است و چقدر سخت است که با COVID دوباره تولید شود .

این ویروس قطعاً دست و پاگیر است. دلم برای بازی با آن زنان خارق العاده و مارک مارون و کریس لاول تنگ خواهد شد. اما می دانید ، ما خیلی خوش شانس هستیم. ما خوش شانس هستیم که توانستیم سه فصل کامل از یک سریال را بسازیم. من آن را خیلی دوست دارم و برای همیشه در Netflix زنده خواهد ماند. بنابراین مردم هنوز هم می توانند آن را ببینند. “

بری ، بتی گیلپین ، سیدل نوئل ، جکی تون ، بریتنی یانگ ، کیا استیونز ، گیل رانکین ، کیت نش ، بریت بارون ، مارک مارون و کریس لوول در  این سریال نتفلیکس بازی کردند  که روایتی خیالی از لیگ کشتی حرفه ای تمام زنان دهه 1980 را نشان می دهد.

شما چی فکر میکنید؟ آیا دوست داشتید فصل چهارم سریال Netflix را ببینید؟ آیا شما فیلم GLOW را تماشا می کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا