سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

مروه دیزدار با سریال عمر سخنگوی مصیبتها و مشکلات بزرگ زنان شد!

استار تی وی حالا سریال Ömer را دارد که در عصر دوشنبه به شدت مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد و مروه دیزدار به عنوان یکی از مهم ترین نام های این سریال به چشم می خورد.این بازیگر که هنوز با شخصیت گلبن در سریال Masumlar Apartmanı (آپارتمان معصوم) در خاطره هاست،  حالا با یک شخصیت زن کاملاً متفاوت در مقابل میلیون ها بیننده ظاهر شده است.

او نقش زنی به نام نساء که دارای پنج فرزنده و با حفظ ارزش هایی که به آنها اعتقاد دارد به زندگی می چسبد را بازی می کند ، زمانی که یک روز توسط شوهرش رها می شود، شوک بزرگی را تجربه می کند. او نمی خواهد باور کند، اما با مصیبتی روبرو  هست به تنهایی باید از فرزندانش مراقبت کند.

ایفای چنین شخصیتی نقش بسیار مهمی در نگاه مروه دیزدار به زندگی دارد. در حالی که سریال تلویزیونی عمر به عنوان یک پروژه موفق رتبه های خوبی کسب می کند، مروه دیزدار نیز بازی قوی ای از خود نشان می دهد.

این بازیگر مشهور در مورد نساء که ازدواجی بدون تایید پدرش کرد و صاحب پنج فرزند شد، اظهار نظر کرد:

از زمانی که برای اولین بار فیلمنامه  را خواندم، فکر می کنم نساء شخصیت بسیار قوی ای است. او زندگی بسیار سختی دارد، بنابراین ما اغلب لحظاتی را دیدیم که او در قسمت اول احساس غم و اندوه داشت. به عنوان مثال، ما دیدیم که او هرگز باور نمی کرد که شوهرش او را با پنج فرزند رها کرده ، او نمی تواند باور کند که کسی که واقعاً دوستش دارد این کار را با او انجام دهد.

شخصیت نساء که نماینده زنانیه که جان خود را برای فرزندانشان فدا می کنند و در زندگی واقعی هم وجود دارند، فرصت تجربه مهمی را برای مروه دیزدار به ارمغان آورد.

این بازیگر بیان کرد که این شخصیت با کلمات زیر به او قدرت می بخشد: “نساء زنی قویه که مسئولیت پنج فرزند خود را بر عهده گرفته و می تواند آنچه را که به آن اعتقاد دارد دنبال کند.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا