سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

اگرچه سریال Gecenin Ucunda از نظر رتبه بندی ضعیف بود، اما پروژه ای مثال زدنی بود!

نسلیهان آتاگول و کادیر دوغلو در سریال تلویزیونی Gecenin Ucunda (در انتهای شب) که عصر سه شنبه از شبکه استار تی وی پخش می شود، نقش های اصلی را بر عهده دارند و طرفداران آن ها مشتاقانه منتظر هر قسمت جدید هستند. با این حال، رتبه بندی سریال ها با نرخ های پایین تر از آنچه انتظار می رفت ادامه دارد.

علیرغم این شرایط چالش برانگیز، عزم استار تی وی و تهیه کننده TMC Film برای ادامه سریال نمونه ای برای صنعت است.

این واقعیت که یک شخصیت جدید به سریال Gecenin Ucunda می پیوندد که مخاطب را هیجان زده می کند، تلاش برای جذاب تر کردن سناریو با شخصیت های مختلف را نشان می دهد.

وکیل نازلی به عنوان یکی از شخصیت هایی که می تواند زندگی آنها را در داستان عاشقانه دشوار کاظم و مکید جلب کند، جلب توجه می کند. انتظار می‌رود شخصیت نازلی با حضور هازال بنلی در مجموعه بازیگران این سریال به جذابیت داستان بیافزاید.

حتی اگر رتبه‌بندی‌ها به اندازه کافی خوب نباشند، ادامه سریال Gecenin Ucunda، که همچنان با داستانش بر مخاطبان زیادی تأثیر می‌گذارد، نمونه‌ای برای سایر تولیدکنندگان و کانال‌های این بخش خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا