سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

مژده اوزمان بازیگر نقش الو در سریال شربت زغال اخته در مورد فصل جدید صحبت کرد!

قسمت سی سریال Kızılcık Şerbeti (شربت زغال اخته)  جمعه 24 شهریور با مخاطبان دیدار کرد. مژده اوزمان  که نقش اول سریال را بازی می کند و در فصل اول با شخصیت الو تماشاگران را تحت تاثیر قرار داد، با قاطعیت در مورد فصل دوم صحبت کرد.

مشخص شده است که شخصیت های الو و پمبه در فصل دوم با یکدیگر روبرو خواهند شد. فصل شروع شده است و الو و پمبه، دو زن قوی داستان، چه روندی را دنبال خواهند کرد؟ همه با کنجکاوی منتظر آنها هستند.

مژده اوزمان  که به شخصیت الو جان بخشید، گفت: همانقدر که در فصل اول مورد علاقه، تحسین و جلب توجه قرار گرفتیم، مطمئن هستم که در فصل دوم هم همین اتفاقات خواهد افتاد. البته تنش بیشتر خواهد شد، مخاطب حالا با شخصیت ها آشنا شده، با اتفاقات آشنا شده و حالا چیزی عوض می شود. این فصل کمی متفاوتتر اما بسیار لذت بخش خواهد بود.

بازیگر موفق سیبل تاشچی اوغلو در سریال نقش شخصیت پمبه را بازی می کند. تلاش پمبه برای از دست ندادن همسرش عبدالله  در فصل جدید به منصه ظهور خواهد رسید.

سیبل تاشچی اوغلو افکار خود را با این جمله بیان کرد: «ما در مورد فصل جدید  بسیار هیجان زده هستیم. ما مشتاقانه منتظر دیدار دوباره با مخاطبان خودمان در این فصل هستیم.»

بازیگر چیره دست ستار تانریوگن بار دیگر تصویری قوی با شخصیت عبدالله به تصویر می کشد. این بازیگر هم عنوان کرد که در فصل جدید غافلگیری خواهد بود.

ستار تانریوگن گفت: «همه کسانی که در طول تابستان با ما ملاقات کردند سؤالاتی از جمله اینکه چه زمانی شروع می‌شود، چه اتفاقی می‌افتد، می پرسند. او گفت: «زیبایی ها در فصل جدید ادامه خواهند داشت.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا