سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

مورات ییلدیریم با پروژه جدیدش بعد از سریال Teşkilat ( تشکیلات ) اشک میلیون ها نفر را درآورد!

مورات ییلدیریم که عصر یکشنبه در شبکه TRT1 با تماشاگران دیدار می کند، به عنوان نقش اول مرد در سریال تلویزیونی Teşkilat (سازمان) بازی می کند. مورات ییلدیریم که از ابتدای فصل سوم با بازی چشمگیرش در این سریال طرفداران را مسحور خودش کرده بود دلیلی شد که این سریال دوباره رتبه های خوبی را کسب کرد. مورات ییلدیریم پروژه دیگری دارد که طرفدارانش را تحت تاثیر قرار می دهد.

فیلم جدید او به نام Nefes Yıldirım که در تابستان فیلمبرداری شده است در تاریخ 17 فوریه با مخاطبان روبرو می شود. فیلمی که در آن مورات یلدیریم به عنوان یک سرباز هست و در مورد حوادث تروریستی در جنوب شرقی آناتولی در سال 1993 می گوید.

رویدادهای یک پاسگاه پلیس مرزی افراد با زندگی های متفاوت را گرد هم می آورد و اتفاقات دردناکی برای آن دوره رخ می دهد.ایلکر آکسوم، شاهین کندیرچی و آردا آنارات هم در فیلم Nefes Yer Eksi İki حضور دارند.

طرفداران مورات ییلدیریم این فرصت را خواهند داشت تا داستانی بسیار تکان دهنده را در این فیلم تماشا کنند که برگرفته از کتاب هاکان اورنسل است که داستانی واقعی را روایت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا