سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
توریسم و گردشگری

۴مورد از برترین های گردشگری در آمریکا!

آتشفشان Kilauea

آتشفشان Kilauea جوان ترین و فعال ترین آتشفشان، از ۵آتشفشان بزرگ ایالت هاوایی میباشد. روان شدن گدازه از دهانه این آتشفشان و جریان ماگما، چشم اندازی تماشایی را از دور به وجود آورده است.

BBA8v2p

پارک ملی Yellowstone

پارک ملی Yellowstone، خانهء آب فشان های طبیعی، چشمه های آب گرم و mudpot است. mudpot نوعی چشمه طبیعی است که بجای آب، از آن گِل میجوشد و حباب هایی از جنس گل از دهانه آن خارج میشود. هیچ جای تعجبی نیست که چرا این پارک ملی شگفت انگیز، از برترین مقصدهای سفر به آمریکاست!

20170723_21_52_17

جنگلِ چوب قرمز! Redwood forest

این یک حقیقت کاملا شناخته شده است که جنگل Redwood در کالیفرنیا، بلندترین درختان روی زمین را دارد! اگرچه این ناحیه، بخش کوچکی از حیات وحش کالیفرنیا به شمار می آید اما دارای زیباترین مناظر دنیاست. سعادت سفر در جاده ای که از میان این درختان میگذرد، نصیب هرکسی نشده است!

BBA8qwq

تالاب EVERGLADES

تالاب EVERGLADES یک ناحیه محافظت شده در جنوب کشور فلوریدا Florida است. این تالاب زیستگاه گونه های مختلف حیوانات در حیات وحش است. از manatees(گوسفند آبی) گرفته تا کروکودیل در این تالاب یافت میشود!

BBA8v2h

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا