سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

چاغلار ارطغرل و دنیز بایسال ممکنه برای سومین بار برای یک پروژه جدید با هم بازی کنند !

چاغلار ارطغرل در فصل جدید پس از سریال Teşkilat (تشکیلات) چه خواهد کرد؟ این سوالیه که بسیاری از طرفداران سریال های تلویزیونی کنجکاو هستند. این بازیگر معروف تعطیلاتش را به همراه خانواده در شهر اورلا ادامه می دهد، اما برنامه های مختلفی برای پروژه های جدید در دست اجرا دارد.

چاغلار ارطغرل برای فصل جدید پیشنهادهای بسیاری از تهیه کنندگان دریافت می کند. هنوز مشخص نیست که او در دوره جدید در سریالی حضور خواهد داشت یا انتخاب دیگری خواهد داشت.

این بازیگر مشهور عنوان کرد که به همراه یکی از دوستانش مشغول ساخت پروژه جدیدی هستند.  او در طراحی پروژه مشارکت دارد و در فضایی به این مسیر ادامه خواهد داد که نام های معروف بسیاری شرکت های تولیدی خود را تاسیس کرده اند و با نوشتن داستان هایشان تجربیات جدیدی به دست آورده اند.
دنیز بایسال که پیش از این در سریال Fazilet Hanım ve Kızları ( فضیلت خانم و دخترانش) و سریال Teşkilat بازی کرده بود، در این پروژه هم همکاری می کرد

چاغلار ارطغرل از جمله «نقش خیلی خوبی برای دنیز بایسال نوشتم» استفاده کرد و با این جملات توضیح داد که نقش مهمی در نوشتن فیلمنامه داشته است.

این فیلم توجه ها را به خودش جلب خواهد کرد زیرا پروژه ایه که می تواند دنیز بایسال و چاغلار ارطغرول را برای سومین بار در کنار هم قرار دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا