سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

درخواست بزرگ دیگر از سوی جان یامان که با سریال ال تورکو در دستور کار قرار گرفته است!

جان یامان که با سریال Erkenci Kuş به محبوبیت زیادی دست یافت، به عنوان یکی از بازیگران ترک با بیشترین طرفداران در خارج از کشور ترکیه شناخته می شود. این بازیگر که در ۲ سال اخیر در ایتالیا به فعالیتش ادامه داد، از جمله نام هایی بود که با دیزنی پلاس قرارداد ویژه ای بست.

جان یامان برای سریال تلویزیونی El Turco که برای دیزنی پلاس تهیه شده و داستانش درباره زمان امپراتوری عثمانیه، در مجارستان حضور دارد. این بازیگر با شخصیت حسن بالابان، جوان ترکیه ای که در دومین محاصره وین در روستای موئنا ایتالیا ساکن شده، در مقابل تماشاگران ظاهر می شود. شخصیت حسن برای رهایی دهکده ای که در آن ساکن شده می جنگد.

این بازیگر سرشناس که مشغول ساخت چنین سریال قابل توجهیه تمام تلاش خود را می کند تا طرفدارانش را در شبکه های اجتماعی سامان دهد تا بر زخم های فاجعه زلزله التیام بخشد.

این بازیگر سرشناس در اینستاگرامش اعلام کرد که می‌توان کمک‌های مالی را به انجمنی که برای کودکان در ایتالیا تأسیس کرده است، انجام داد و این کمک‌ها به انجمن AHBAP منتقل و از طریق این سازمان مردم‌دولتی به زلزله‌زدگان منتقل می‌شود.

مشخص شد که جان یامان  پیش از این مبلغ 250 هزار لیره به انجمن AHBAP برای این کمپین کمک کرده بود.

یامان از طریق حساب اینستاگرامش  با 10 میلیون فالوور از هوادارانش در خارج از ترکیه ، درخواست کمک مالی کرد.

او که از طریق پیام هایی که به زبان های ایتالیایی، انگلیسی و اسپانیایی منتشر کرد و خواستار استفاده از کمک های مالی به نفع زلزله زدگان ترکیه شد، با نظرات مثبت طرفدارانش مواجه شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا