سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

طرفداران اسپانیایی کرم بورسین دوباره معجزه کردند!

کرم بورسین که با سریال کمدی رمانتیک خود به نام Sen Çal Kapımı ( تو درم را بزن) طرفداران زیادی در بسیاری از کشورهای جهان پیدا کرد، به فردی بسیار محبوب به ویژه در اسپانیا و کشورهای اسپانیایی زبان تبدیل شد.

کرم بورسین سال گذشته برای فعالیت‌های جدید بازیگری به اسپانیا رفت و فرصتی برای ملاقات با بازیگر اسپانیایی آنتونیو باندراس به دست آورد . این روابطی که این بازیگر سرشناس در اسپانیا برقرار کرد، حالا بعد از فاجعه زلزله ترکیه به عنوان گامی خیرخواهانه منعکس شده است.

هواداران اسپانیایی کرم بورسین کمپین کمکی را برای زلزله زدگان در قهرمان مرعش آغاز کردند. هواداران از طریق انجمن AHBAP شروع به جمع آوری کمک های مالی کردند و اعلام کردند که در حال انجام یک تلاش بین المللی اهدایی هستند. کرم بورسین  همچنین با گفتن “دوستتان دارم” برای این کار خیر در حساب توییترش از آنها قدردانی کرد.

طبق گزارش ها در این کمک ها حدود 130 هزار لیر جمع آوری شده و کمپین همچنان ادامه دارد. کرم بورسین  همچنین در اولین روزهای زلزله 200 هزار لیر به انجمن احباپ کمک کرد تا برای نیاز شهروندان زلزله زده استفاده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا