سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار بین الملل

رسانه ی اسرائیلی : سفر ابراهیم رئیسی به سوریه برای ما نگران کننده است

برسانه  های اسرائیلی طی گزارش هایی اعلام کرده اند سفر سید ابراهیم رئسی رئیس جمهور ایران به سوریه طی جهت اقدامات ضد اسرائیلی ایران خواهد بود و این موضوع نگران کننده می باشد.

تارنمای شبکه 14 اسرائیل نوشت:

رئیس جمهور رئیسی طبق آن چیزی که مشخص شده است چهارشنبه وارد دمشق خواهد شد و طی یک سفر دو روز با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدارهایی خواهد داشت.

در شرایطی هر دو نفر از پروتکل های امنیتی خارج و بازدیدهای میدانی از مناطق سوریه خواهند داشت.

در ادامه ی این گزارش آماده است که :

ایران میخواهد محور مقاومت را گسترش دهد یعنی ایران – حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی بیش از بیش متحد نماید تا برنامه ی جدیدی را در سیاست های امور خارجه خودش در غرب آسیا پیاده کند.

این شبکه همچنین به سفر پیشین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به لبنان و دیدار و گفتگوهای وی با سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان و زیاد نخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین نیز اشاره کرد و این سفر را ((هماهنگی جهت مواضع ضد اسرائیلی )) خواند.

این گزارش بعد از آن منتشر شده که یک منبع نزدیک به دولت سوریه به خبرگزاری رویترز اعلام کرده بود که رئیس جمهور ایران هفته ی بعد سوریه مسافرت حواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا