سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

ایلهان شن که با سریال Aşk Mantık İntikam ( عشق منطق انتقام) درخشید، در یک نقطه عطف بزرگ در حرفه اش قرار دارد!

بازیگر جوان ایلهان شن با شخصیت شاهزاده علاءالدین در سریال Mehmet Bir Cihan Fatihi در سال 2018 توجه ها را به خودش جلب کرد، اما مدتی طول کشید تا به یک شخصیت محبوب تبدیل شود.

این بازیگر که تجربیات مهمی در سریال Shahin Tepesi و سپس سریال Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz (راهزنان) داشت، ناگهان با شخصیت Neco در پروژه اکشن رامو جلب کرد.

نام ایلهان شن اخیراً از دستور کار خارج نشده  و این موضوع باعث شد که یک زوج سریال تلویزیونی بسیار موفق با بورجو اوزبرک در سریال عشق منطق انتقام باشد. این بازیگر آخرین بار در تابستان در سریال درام Sevmek Zamanı (زمانی برای عشق) بازی کرد، اما این پروژه به دلیل رتبه پایین عمر کوتاهی داشت.

طرفداران ایلهان شن مدت هاست که با هیجان منتظر سریال جدیدی هستند که در آن زندگی صلاح الدین ایوبی روایت می شود.

پیش بینی می شد به زودی تصویربرداری سریال صلاح الدین ایوبی آغاز شود. با این حال، مشخص شد که فیلمبرداری به دلیل آماده سازی طولانی پروژه به تاخیر افتاده است.

همچنین فرصتی برای ایلهان شن فراهم شد تا بر نقشش تمرکز کند و تحقیقات بیشتری در روند نقش آفرینی  شخصیت مهم تاریخی مانند صلاح الدین ایوبی که به عنوان یک فرمانده بزرگ در جهان اسلام ارزش داشت، انجام دهد.

صلاح الدین ایوبی، فرماندهی هست که در سال 1187 شهر مقدس اورشلیم را از 88 سال حکومت مسیحیان نجات داد و به جهان اسلام اضافه کرد‌.

به نظر می رسد ساخت چنین پروژه تاریخی برای ایلهان شن نقطه عطفی برای حرفه او باشد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا