سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اگر این ادعا در مورد هازال کایا صحت داشته باشد، هواداران او خیلی خوشحال خواهند شد!

پس از 6 سال با هم بودن، هازال کایا بازیگر زیبا که در سال 2019 با همکارش علی عطای بر سر سفره عقد نشسته بود، در همان سال پسرش فکرت علی را در آغوش گرفت.

خبر پدر و مادر شدن زوج بازیگر معروف هازال کایا و علی عطای برای دومین بار مانند بمب در نشریه ها ترکید. بنا به ادعای مهمت اوستونداغ نویسنده روزنامه حریت، هازل کایا بازیگر زن سه ماهه باردار است.

دسامبر گذشته ادعاهایی مبنی بر اینکه هازال کایا در انتظار بچه دار شدنه مطرح شد که در مدت کوتاهی تکذیب شد. Mehmet Üstündağ در مقاله اش اظهار داشت که این بار متوجه شده که خبر بارداری صحت دارد.

این بازیگر معروف در مصاحبه ای با مجله Elle درباره علی عطای صحبت کرد که در اولین ملاقات با همدیگر عاشق او شده و می گوید که می خواهد نام همسرش را همه جا بنویسد.

این بازیگر گفت: «این بار جنبه زنانه من بیشتره ، بعد از اینکه مادر شدم فهمیدم خیلی وقته که به آن سمت خودم علاقه ای ندارم، بیشتر با نقش های دیگرم سازگار شده بودم، تصمیم گرفتم بیشتر به خودم به عنوان یک زن توجه کنم، انگار چیزی را که گم کرده بودم،و تصمیم گرفتم پیدا کنم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا