سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

سایمون کاول در مورد بازگشت احتمالی “X-Factor” و همکاری مجددش با بریتنی اسپیرز صحبت می کند

سایمون کاول دلیل بسیار مشخصی دارد که چرا او برای اجرای دیگری از X Factor حضور خواهد داشت، و اگر بریتنی اسپیرز دوباره به او در آن سرمایه‌گذاری بپیوندد، حتی بهتر است.

هنگامی که ویل مارفیگی از ET در ماه نوامبر در مراسم فرش قرمز فینال All-Stars در لس آنجلس با کاول صحبت کرد، این شخصیت مشهور تلویزیون توضیح داد که چرا مسابقات خوانندگی مانند AGT، The X Factor و American Idol کاملا ضروری هستند، حتی در عصر دیجیتال که در آن هر کسی می‌تواند در پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب ستاره‌های خود را پیدا کند.

به طور خلاصه، تعداد زیادی استعداد کشف نشده در آنجا وجود دارد، و هدف از مسابقات خوانندگی و نقطه محرک بازگشت کاول به X Factor، در همین است.

کاول توضیح داد: «زمانی که Idol را ساختم، بر اساس این منطق بود که باید تعدادی از افراد درخشان وجود داشته باشند که نمی توانند معاملات رکوردی داشته باشند. “کلی کلارکسون، کری آندروود، کاملاً ارزشمند بودند. و در مورد X Factor هم همینطور است. هری استایلز، وان دایرکشن، کامیلا کابیو منظورم این است که ما افراد بزرگ زیادی پیدا کردیم.”
فکر می‌کنم با وجود تعداد زیادی از افرادی که در حال حاضر تلاش می‌کنند تا معاملات ضبط را به دست آورند، احتمالاً نیاز بیشتری به برنامه ای مانند این وجود دارد، بنابراین به همین دلیل این کار را انجام خواهم داد.

البته کاول نسخه بریتانیایی X Factor را در سال 2004 ساخت. نسخه ایالات متحده در سال 2011 به نمایش درآمد. سال بعد، اسپیرز جایگزین نیکول شرزینگر به عنوان داور در فصل 2 شد.، تنها پس از یک فصل او تأثیر زیادی بر کاول گذاشت.

کاول در ماه نوامبر در مصاحبه ای با ET گفت: “ما با هم در X-Factor کار کردیم و من دوباره با او صادقانه کار خواهم کرد، زیرا او باهوشه.” “من او را خیلی دوست دارم.”

کاول که در حال حاضر داور سریال America’s Got Talent: All Stars ادامه داد:”بریتنی، با طراحی های رقص، انتخاب آهنگ ها، استایلش، فوق العاده،  باهوش است.” “و اگر شما را با نام کوچک خود می شناسند،.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا