سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کامیلا، همسر شاه چارلز ممکنه در عنوانش تغییر بزرگی دریافت کرده باشد

ملکه الیزابت درخواست کرد که همسر شاه چارلز کامیلا به عنوان ملکه همسر پس از به تخت نشستن پسرش نامیده شود. با این حال، به نظر می رسد که او کمی عنوان به روز شده دریافت کرده است.

پس از درگذشت ملکه فقید در سال 2022، سؤالاتی در مورد اینکه آیا کامیلا،به عنوان ملکه نامیده می شود وجود داشت. در گذشته گزارش شده بود که او را پرنسس همسر می‌نامیدند که البته به درخواست ملکه الیزابت به ملکه همسر تغییر کرد.

با این حال، به نظر می رسد که عنوان او ممکن است دوباره تغییر کند. به گزارش دیلی میل، منابع می گویند که همسر ملکه به محض رسیدن شاه چارلز به تاج و تخت ملکه خواهد شد. این رسانه به این واقعیت اشاره کرد که کامیلا اخیراً فضایی را “اتاق مطالعه ملکه” نامگذاری کرده  و عنوان همسر را کنار گذاشته است.

یک منبع توضیح داد: «در کاخ این دیدگاه وجود دارد که ملکه همسر دست و پا گیر است و شاید ساده‌تر باشد که کامیلا در زمان مناسب به عنوان ملکه شناخته شود.

آنها ادامه دادند و خاطرنشان کردند که عنوان رسمی او ممکنه همچنان ملکه همسر باقی بماند در حال حاضر، بسیاری از منابع از او به عنوان ملکه به نام یاد می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا