سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

در حالی که سریال Yargı ( قضاوت ) امتیاز های خود را از دست داد، سریال EGO پرتو امید را روشن کرد

وقتی به رقابت رتبه بندی سریال های تلویزیونی در شب های یکشنبه نگاه می کنیم، اتفاقات بسیار جالبی در شب 21 اسفند رخ داد. در حالی که سریال تشکیلات در گروه AB کاهش قابل توجهی را تجربه کرد.

با این حال، نمی توان در مورد دیگر سریال جاه طلبانه عصر یکشنبه، یعنی Yargı هم چنین گفت. اگرچه این اولین گروه از گروه های AB و ABC1 بود، اما برای مدتی به نظر می رسید که سریال Yargı (قضاوت) با نزدیک شدن به فصل، علاقه مخاطبان خود را از دست داده است.

داستان سریال با بازی پینار دنیز و کان اورگانجی اوغلو همچنان پروژه ای است که میلیون ها نفر مشتاقانه منتظر آن هستند چرا که هر هفته پر از غافلگیری است. با این حال، به تدریج قدرت رتبه بندی خود را در سال 2022 و قبل از آن از دست داد.

در حالی که این اتفاق ها در سریالهای  Yargı و Teşkilat  رخ داد، یک محیط امیدوارکننده برای سریال جدید EGO  فاکس تی وی ایجاد شد.

اکنون مخاطبان به دنبال داستان های متفاوتی هستند و سریال EGO با بازی آلپرن دویماز و ملیسا اصلی پاموک به یکی از تولیدات جایگزین تبدیل شده است.

قسمت چهارم پروژه که با نام EGO، مخفف نام Men Do Not Trust توصیف می شود، باقی مانده است. ما وضعیتی را مشاهده می کنیم که رتبه های بسیار نزدیک به میانگین را کسب می کند و هر هفته کمی بیشتر توجه مخاطب را به خودش جلب می کند.

سریال EGO با قسمت چهارمش رتبه ششم را در رده بندی همه افراد به دست آورد. این سریال در رتبه چهارم AB و ABC1 قرار گرفت. شاید رتبه ها نسبت به هفته گذشته کمی افزایش یافته باشد، اما حتی این بسیار معنادار است.

در محیطی که هم Yargı و هم The Teşkilat با کاهش علاقه روبه‌رو هستند، اگر سریال EGO قدرت داستانی خوبی را نشان دهد، می‌تواند مخاطبان را جذب کند. به نظر می رسد این یک جرقه بزرگ  امید  برای این پروژه باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا