سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

American Idol: فصل 20؛ سریالها برای پنجمین سال در ABC تمدید شدند.

شبکه ABC مسابقه تلویزیونی American Idol را برای بیستمین فصلش (پنجمین سال در ABC) تمدید کرد.

در این مسابقه خوانندگی، در American Idol داورانی همچون لیونل ریچی ، کیتی پری و لوک برایان در فصل 19 حضور دارند (فصل چهارم در ABC). رایان سیکرست به عنوان میزبان برمی گردد و  Bobby Bones به عنوان مربی برنامه بازگشت. بعد از موفقیت در مسابقه آزمون سراسری ، مجموعه ای از رقابت ها از طریق یک سری دورهای حذف شده محدود می شود. هنگامی که مسابقه به نیمه نهایی رسید ، اگرچه داوران انتقاداتشان را مطرح می کنند ، تصمیم برای نگه داشتن یا حذف یک مجری به عهده مخاطبان است. برای یک بازه زمانی مشخص ، طرفداران ممکن است از طریق تماس تلفنی ، پیام کوتاه و آنلاین به گزینه دلخواهشان رای دهند. 

روزهای یکشنبه ، فصل نوزدهم American Idol به طور متوسط ​​در دموگرافیک 18-49 و در رتبه بندی زنده + همان روز 5.98 میلیون بیننده دارای امتیاز 0.88 است. در مقایسه با قسمتهای یکشنبه فصل 18 ، در نسخه ی نمایشی 25٪ و در بینندگان 13٪ کاهش یافته است.

روزهای دوشنبه ، فصل نوزدهم American Idol به طور متوسط ​​دارای امتیاز 0.69 در جمعیت 18-49 و 4.85 میلیون بیننده در رتبه بندی مستقیم + همان روز است. در مقایسه با قسمت های دوشنبه فصل 18 ، در نمایش نسخه 46٪ و در بیننده 27٪ کاهش یافته است.

شما چی فکر میکنید؟ آیا هر ساله از برنامه تلویزیونی American Idol لذت می برید؟ آیا فصل 20 را از ABC تماشا خواهید کرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا