سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

ورژن جدید Twister در تابستان سال 2024 اکران می شود.

دنباله ( Twister ( 1996 در تابستان 2024 وارد سینماها خواهد شد.

یونیورسال پیکچرز این هفته اعلام کرد که نسخه جدید  Twisters در تاریخ  19 ژوئیه 2024 اکران می شود .

مارک ال. اسمیت که در سال 2015 فیلم «بازگشته» را نوشت، دنباله آن را می نویسد و فرانک مارشال، تهیه کننده دنیای سلطه ژوراسیک، تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد. لی آیزاک چانگ (میناری) آن را کارگردانی خواهد کرد.

داستان Twister با بازی هلن هانت و بیل پکستون مرحوم درباره دو دانشمند در تعقیب طوفانه که سعی در جمع آوری اطلاعات در مورد مجموعه ای از گردبادهای قدرتمند دارند.

این فیلم به کارگردانی یان دی بونت کارگردان Speed، تهیه کنندگی اجرایی توسط استیون اسپیلبرگ و نویسندگی مایکل کرایتون، نویسنده پارک ژوراسیک، با کسب بیش از 494 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی به یک فیلم موفق تبدیل شد.

طبق گزارش ددلاین  جزییات داستان دنباله هنوز در دست نیست، اما احتمالاً بر روی شخصیت هانت، دختر دکتر جو هاردینگ با بیل هاردینگ (پکستون) متمرکز خواهد شد که به دنبال علایق طوفانی والدینش است.

به گزارش ورایتی، یونیورسال این دنباله را «فصل جدیدی از فیلم 1996» توصیف کرد.

هانت 59 ساله مدتها امیدوار بود که خودش دنباله ای برای این فیلم بسازد. در سال 2021، او در برنامه Watch What Happens Live with Andy Cohen فاش کرد که نتوانست استودیو را متقاعد کند که ایده‌اش برای دنباله‌ای را که با دیوید دیگز و رافائل کاسال نوشته بود، پیش ببرد. هانت قصد داشت کارگردانی هم کند.

پکستون متأسفانه در سال 2017 در سن 61 سالگی درگذشت.

در نوامبر گذشته، کری الوز، بازیگر فیلم Twister، بیست و پنج  سال پس از اکران آن، نگاهی به گذشته انداخت و از شخصیت پکستون سر صحنه فیلمبرداری تمجید کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا