سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پاسخ نماینده دیوید بکهام به انتقاد از حضورش در قطر برای جام جهانی 2022

دیوید بکهام به انتقادات تند درباره حضورش در قطر پاسخ می دهد.

این بازیکن 47 ساله سابق فوتبال که در استادیوم 974 دوحه در روز جمعه (16 دسامبر) حضور داشت ، توسط بسیاری از افراد به خاطر حضور در آنجا و مسائل حقوق بشر و موضع قطر در مورد همجنس گرایی مورد انتقاد گرفت.

به گزارش سی ان ان، کمدین انگلیسی، جو لیست، از دیوید انتقاد کرد و از او خواست به خاطر این مسائل از نقشش کناره گیری کند.

جو گفت که اگر پاسخی از ستاره فوتبال دریافت نکند، 10000 پوند (حدود 11800 دلار) را پاره خواهد کرد.

دیوید مستقیماً به جو پاسخ نداد، با این حال، کمدین در واقع پول را تکه تکه نکرد و در عوض آن را به خیریه های LGBTQ+ اهدا کرد.

با این حال، نمایندگان دیوید در مورد این واکنش منفی صحبت کردند.

یکی از آنها  با سی ان ان به اشتراک گذاشته است: «ما درک می کنیم که دیدگاه های متفاوت در مورد تعامل در خاورمیانه وجود دارد، اما بحث کردن در مورد موضوعات کلیدی که به طور مستقیم توسط اولین جام جهانی که در  این منطقه برگزار می شود، را به فال نیک می گیریم ا امیدواریم این گفتگوها منجر به تفاهم و همدلی بیشتر با همه مردم شود و پیشرفت حاصل شود.»

این نماینده اضافه کرد که “دیوید در تعدادی از جام های جهانی و سایر تورنمنت های مهم بین المللی هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سفیر حضور داشته و او همیشه معتقد بوده است که ورزش این قدرت را دارد که نیروی خوبی در جهان باشد. فوتبال، محبوب ترین ورزش در سطح جهان، توانایی واقعی برای گرد هم آوردن مردم و کمک به جوامع را دارد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا