سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

روانشناس اختلال شخصیت مرزی آمبر هرد را تایید کرد

سلامت روان امبر هرد موضوع اصلی شهادت در دادگاه روز سه شنبه بود. دکتر شانون کوری، یک روانشناس بالینی و پزشکی قانونی که توسط تیم حقوقی جانی دپ در میان محاکمه‌های مستمرش برای افترا علیه همسر سابقش استخدام شده بود، شهادت داد که تشخیص داده  هرد به اختلال شخصیت مرزی و اختلال شخصیت هیستریونیک مبتلا است.

این تشخیص دکتر کری، که او آن را «دو روی یک سکه» توصیف کرد، پس از بررسی «منابع متعدد» از جمله آزمایش، سوابق پزشکی گذشته هرد، گزارش خود هرد و  طی دو ملاقات با ستاره آکوامن به دست آمد.

دکتر کری شخصیت را اینگونه توصیف می کند: «شیوه ای که فکر می کنیم، احساس می کنیم و عمل می کنیم که ما را همان چیزی که هستیم می سازد شخصیت ماست».، او گفت که  اختلال شخصیت، “نوعی اختلال در آن ویژگی های پایدار است.”

او می‌گوید: «وقتی ما دچار اختلال شخصیت هستیم، اختلالاتی در چندین حوزه مختلف وجود دارد که تقریباً در تمام جنبه‌های مختلف زندگی  قابل مشاهده است.

دکتر کری گفت  علایم اختلال شخصیت هیستریونیک عبارتند از “یک نمایش بیش از حد دراماتیک”، “درام و سطحی بودن”، نیاز به “همیشه در مرکز توجه بودن” و “تغییر سریع” بین احساسات.

در مورد اختلال شخصیت مرزی، دکتر کری توضیح داد که این اختلال با “بی ثباتی” در روابط شخصی، احساسات، رفتار،  هویت، و همچنین “واکنش پذیری عاطفی” مشخص می شود.”

دکتر کری گفت که افراد مبتلا به این اختلال برای ترک نکردنشان تلاشهایی می کنند و از “رفتارهایی که بسیار افراطی و نگران کننده برای افراد اطرافشان است” استفاده می کنند

علاوه بر این، دکتر کری گفت که او معتقد نیست که هرد آنطور که  ادعا کرده است دچار PTSD (اختلال اضطراب پس از سانحه) است.

دکتر کری گفت: «خانم هرد دچار PTSD نبود، و همچنین نشانه‌های قابل توجهی وجود داشت که نشان می‌داد او در مورد علائم PTSD به شدت اغراق می‌کرد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا