سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیهدسته‌بندی نشده

آیا فصل دوم سریال Kızılcık Şerbeti ( شربت زغال اخته ) ساخته خواهد شد؟ آیا عمر و کیویلجیم سریال را ترک می کنند؟

سریال Kızılcık Şerbeti (شربت زغال اخته) که عصرهای جمعه از شبکه شو تی وی روی آنتن می رود، با  رتبه بندی اخیرش هم نامی برای خود دست و پا کرده است.

سریال Kızılcık Şerbeti با صحنه های تکان دهنده و هیجان انگیزش شروع به تبدیل شدن به سریالی کرد که کنجکاوی هر چه بیشتر برمی انگیزد!

هفته گذشته، پس از مشاجره کیویلجیم با دوست عمر در مهمانی شام، یک گفتگوی انتقادی مطرح شد.پس از آن شایعاتی مبنی بر حذف شخصیت های کیویلجیم و عمر پس از این اتفاق در سریال Kızılcık Şerbeti، به گوش رسید.

سینا کولو اوغلو، منتقد تلویزیونی در صفحه اجتماعی خود بیانیه ای را منتشر کرد و در مورد خبر جدایی اوریم آلاسیا و باریش کیلیچ از این تیم گفت. کولوغلو  پاسخ “البته ادامه خواهد داشت” را نوشت و نکته ویژه ای در مورد آنچه در ادامه سریال رخ خواهد داد به اشتراک گذاشت!

بر این اساس متهان بین کیویلجیم و عمر قرار می گیرد! گفته می شود که پس از مشاجره ای که کیویلجیم و متهان تجربه خواهند کرد، از عمر جدا می شوند.

کولوغلو با توجه به احساسش در مورد اینکه آیا این سریال در فصل جدید خواهد بود یا خیر، می گوید می شنوم که درخواستی وجود دارد، اما این موضوع که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، مطرح نشده است.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا