سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

نتیجه اهمیت دادن به واکنش مخاطبان در سریال خواهران و برادران خیلی بد بود!

رتبه سریال Kardeşlerim (خواهران و برادران) در حال کاهشه،  واکنش ها به داستان همچنان در حال افزایش است. سریال  خواهران برادران من شنبه عصرها از ATV ها پخش می شود.

با پخش قسمت 84 در روز شنبه اول آوریل ریزش بینندگان مشخص شد. واکنش بینندگان به سریال «خواهران و برادران » که در همه گروه های رتبه بندی شکست خورد، در شبکه های اجتماعی نیز بازتاب دارد.

بینندگان زیادی هستند که فکر می کنند داستان به اتفاقات تکراری تبدیل شده و دیگر نکته جالبی وجود ندارد.

برخی از طرفداران سریال فکر می کنند که نبود صحنه های آسیه و دوروک دلیل این امر است. سریال Kardeşlerim با نود و یکمین قسمت خود بعد از سریال Gönül Dağı  در بین مردم و گروه های ABC1 در رتبه دوم قرار گرفت. در گروه AB چهارم شد.

البته همچنان یکی از موفق ترین سریالهای عصر شنبه است، اما شاهد این هستیم که در فصل سوم نسبت به 2 فصل قبل از علاقه مخاطبان کم شده است.

اگر فیلمنامه نویسان یک حرکت دگرگون کننده بزرگ در داستان انجام ندهند که  مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد، ممکن است اوضاع برای سریال خواهران و برادران سخت شود.

یادآوری می کنیم که این سریال در بسیاری از کشورها مانند اسپانیا طرفداران زیادی دارد.حتی شاهد بودیم که اونور سید یاران و ییگیت کوچاک در سفر به اسپانیا چقدر مورد توجه قرار گرفتند.

انگیزه برای ادامه فصل چهارم سریال Kardeşlerim به نظر می رسد بستگی به این دارد که فیلمنامه نویسان تحولی جدی در داستان ایجاد کنند که مخاطب را تحت تأثیر قرار دهد، زیرا در خارج از ترکیه به خصوص در اسپانیا با میزان تماشای بسیار خوب توجه زیادی را به خود جلب می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا